| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Kingwin AWC-1 Arctic Liquid Cooler System Auteur: Tino - Geplaatst op: 26-06-04 / 21:47 - Type: nieuws - Bron: www.kingwin.com ![]() Complete waterkoelset van Kingwin |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik heb altijd zo me bedenkingen over dit soort systeempjes. Voor het geld voor zo'n ding heb je een top heatsink + fan, die waarschijnlijk beter koelen als dit ding, en minder onderhoud vereisen. 't Is wel leuk voor de beginnende waterkoelde mensne die wat willen experimenteren. Ben benieuwd naar de eerste review (CJ?). ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik heb altijd een beeld in m'n hoofd van gammele snel brekende reservoirs, slecht koelende radiatoren en veel plastic... Ik zou toch liever gaan voor home-made, dan heb je een supergoed WC setje voor misschien rond de 50 euro! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Waar is dit setje goed voor? Voor beginners, zou je kunnen zeggen, maar zoals je ziet gaat dti ding in een 5 1/4 " bay. Als je niet wil dat alles gewoon je kast in blaast, zou je dus nog een blowhole boven je 5 1/4 " bays moeten maken en dat is bijna net zo veel werk als zelf een setje maken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake Rocket Liquid Cooling System | Jamba | News & Review Junkies | 10 | 12-02-2005 13:32 |
| Scythe Arctic Cooling Freezer 64 CPU Cooler | R@mon | News & Review Junkies | 5 | 12-02-2005 00:23 |
| VL System Zephyrus Automatic System Controller | defecto | News & Review Junkies | 12 | 28-08-2004 20:54 |
| Thermaltake BigWater Liquid Cooling System | TreboR | News & Review Junkies | 9 | 1-07-2004 10:00 |