| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als je het mij vraagt is het een vrij nutteloos ding. En zekers voor de mensen die niet roken (76% dus) Moet je maar doen een glas cola op dat ding zetten, totdat je ertegen stoot... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Als ik dat plaatje zo zie kan je die bekerhouder ook als asbak gebruiken. (volgens mij is dat ding wel moordend voor je 12v lijn)
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Overgens kan mijn PSU zo'n 20A leveren op de 12V lijn, dus mag me hardware maximaal (20-6.5=) 13.5A gebruken, wil ik dit ding kunnen gebruiken. Je moet dus wel een stevige voeding hebben. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| In die 12 volt auto-aansluiting zou je ook zo'n fancy lampje kunnen doen, voor op een lan! En is dat bakje van plastic of van alu? Want als het van plastic is gaat het volgens mij nog harder stinken met een smeulende peuk erin.. ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Bakje is hardplastic, is ook niet echt asbakmodel, ze noemen het beverage-tray: blikjes-bakje dus. Mi.i. ook een van de meest nutteloze gadgets die ze ooit gemaakt hebben.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cd-rom drive... | grimmeld | Hardware Junkies | 7 | 25-10-2006 17:10 |
| Thermaltake Xray kit | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 21 | 8-02-2004 16:30 |
| Samsung FMC drive Cardreader + floppy drive | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 0 | 15-07-2003 16:29 |