| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mooie heatsink! BLING BLING! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat een schitterend koelblok is dit Ik zou best willen weten hoe dit nou presteert met een Delta 120 mm fan Ik denk dat het dan een serieuze concurrent is voor waterkoeling (behalve qua geluidsniveau dan )Ding zou ook erg leuk kleuren bij mijn blingbling RAM-heatspreaders en videokaart RAM-heatsinkjes ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Alleen die afmetingen zullen best wel problemen gaan geven in kleine kasten en op veel moederborden (in de weg zittende elco's, geheugen etc.)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| "...dankzij het doordachte ontwerp van de heatsink worden omliggende onderdelen van het moederbord keurig vermeden..." Elco's en geheugen lijken volgens het artikel dus totaal geen probleem te vormen, het plaatsen in een gemiddelde case kon wel eens lastig worden...
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| OMFG! Wat mooi! Weer zo'n golf achtig design! Als ik deze zomer genoeg geld verdiend heb zal ik eens kijken of ik nog wat geld over hou voor deze leuke spullen :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SilverStone Nitrogon Heatpipe CPU koeler | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 2-02-2005 21:05 |
| Koelverschil 1*120mm en 2*120mm rads | Syzzer | Cooling & OC Junkies | 6 | 7-06-2003 20:46 |