| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 07-06-04 / 18:20 - Type: nieuws - Bron: www.aerocool.com.tw Video Magic |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Nog een probleem: Bij heel veel mobo's die een hoge koeler (zalman etc) op de northbrige hebben zitten, of zelfs een grote CPU koeler, gaat deze niet passen, als ik deze afbeelding zie: ![]() Hier zit het socket helemaal boven aan het mobo, maar er zijn ook mobo's waar het socket wat lager zit, en als je dan een forste koeler er op heb zitten...... | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
Maar idd... de dremel fixt alles ![]() | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Ik denk eigenlijk dat de hoogte van de koeler door de heatpipes eigenlijk wat te hoog geworden is... Waardoor ie bij de kleinere cases die niet zo breed zijn hij niet echt gaat passen. En dan kun je wel je dremel erover halen, maar dan koelt ie lijkt mij een stuk minder ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Dan koelt ie idd een stuk minder want in de heatpipes zit vloeistof die de verdampt en bij de heatsink weer condenseert. Op die manier word de warmte afgevoerd, dus dan werkt na je dremel actie dat ding niet echt goed meer:P Maar ik vind hem er maar weird uitzien, en die heatpipes zijn idd te lang
__________________ n00bie |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ben benieuwd wat deze dingen nu doen met de extreme hitte Waarom niet zo'n mooi koelblok weer koelen met waterkoeling? Of blaat ik nu maar wat?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik weet niet... ik zat zo eens te denken, als dat ding al zo goed kan koelen ZONDER fan/wc, zou er dan via een dergelijk systeem niet NOG meer uit te halen zijn? Ook iets kleins, een WC blokje is bijna altijd vierkant. Waarom zitten er geen koelribben op dat WC blokje? Als je een beetje airslow hebt, kan dit ook weer schelen in de temps, of zie ik dat zo verkeerd????
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2003 Locatie: Boxmeer
| Ik krijg deze koeler als het goed is deze week binnen ter review voor voidyourwarranty Hij gaat geplaast worden op een Club3D 9800XT, dus we zullen wel een zien hoe goed ie koelt :P Ik zal tzt wel een linkje posten hier ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fanless cpu of ... | fiestaboyke | Hardware Junkies | 16 | 9-02-2008 17:11 |
| AT Voeding Fanless? | Masterslave | Elektronica Junkies | 17 | 10-04-2005 17:10 |
| Thermaltake Schooner Fanless VGA Cooler | R@mon | News & Review Junkies | 6 | 21-01-2005 13:48 |