| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 05-06-04 / 13:43 - Type: nieuws - Bron: www.sunbeamtech.com Meccano voor nerds? |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik denk dat ik mijn Meccano doos maar weer eens op ga zoeken Want zoals PO het al zegt, zo kan het ook!En over die 2 mobo's over elkaar, wat heb je daar aan? Je PC wordt er heus niet slenner door (tenzij je die 2 systemen kan laten samenwerken maar ik denk niet dat dat mogelijk is????). Een bijkomst is dat het met 2 mobo's een stuk warmer wordt in je kast, maargoed, dit is misschien wel offtopic (die mobo's geven alleen een voorbeeld).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| « Vintage HTPC
|
Nventiv failliet » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] 42/48U rack - Gratis! | blackgoth | Recycle Junkies (V&A) | 3 | 22-01-2008 01:17 |
| Sunbeam Wherever PCI Rack | R@mon | News & Review Junkies | 9 | 13-02-2005 14:54 |
| 19" Rack met WC | XcLusiV | Casemod Junkies | 10 | 18-12-2003 14:28 |