| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 02-06-04 / 12:37 - Type: nieuws - Bron: www.thermaltake.com Meer passiviteit |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik ben Heeeeeeeeeel erg benieuwd naar dit dingetje en zijn koelprestaties, en ik had nooit gedacht dat het goed zou werken, maar je hebt natuurlijk wel airflow nodig ! Zeer interessant Ik vind het wel grappig dat ze Zalman voorzijn *ik dacht toch dat zalman eerder met zoiets zou komen* |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| @Alvilon : je moet niet vergeten dat zalman de TNN500 heeft ontworpen remember? de 0 db kast met totale passieve koeling /ontopic ik vind het wel een mooie koeler alleen vraag ik me af als het moederbord dit wel zo leuk vind zou niet leuk zijn dat hij de sockets van het moederbord sloopt wanneer je je kast een klap geeft wegens een verloren potje gaming |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
maar een losse cpu kooler die 0 Db afgeeft is natuurlijk nog beter ![]() want volgens mij is na de Hdd de cpu cooling de grote herriemaker maar ik ben nog steeds benieuwd naar de koelprestaties ! heeft iemand al een review binnen? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake UFO Fan | R@mon | News & Review Junkies | 12 | 27-05-2004 14:01 |
| thermaltake | Sander23 | Casemod Junkies | 3 | 24-11-2003 19:54 |