| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2115" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Uzuri - Geplaatst op: 29-05-04 / 11:22 - Type: nieuws - Bron: www.modthebox.com/ Twee vliegen... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Vind het leuk bedacht maar zal het zelf denk ik nooit aanschaffen: 1. Het ziet er wel mooi uit, maar ik vind die zwarte rand niet leuk. 2. Vind het hele idee van water in een ruit maar niks, voor je het weet is het stuk. Maar dit is mijn mening natuurlijk.... ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ik vind m wel leuk, Alleen zoals in de review staat, als je nou kleine aanpassingkjes moet maken in je kast is zoiets best vervelend. Dan kun je m beter aan de andere kant van je kast plaatsen ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| als ik em zou kopen dan zou ik em monteren aan de rechterkant achter het moederbord dus ik vind het wel een leuk en grappig idee maar als casewindow vind ik hem onhandig omdat die slangen vast zitten aan de sidepanel dus je kan niet zomaar iets gaan doen met de sidepanel bv eraf halen voor ventilatie |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Leuk maar niet praktisch. Zoiezo alleen handig als je zo'n window wilt (wat niet echt veel mensen nemen) en met hardware vernieuwen of iets anders aan je case aanpassen gaat ook niet echt handig. Ik zou het zelf niet nemen iig.
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Daar gaat m'n idee!! Ik had een reservoir gemaakt van een oude 120mm fan behuizing. Ziet er vrijwel hetzelfde uit. Alleen is dit 8 cm groter. Een reservoir als window vond ik juist heel mooi. Het geeft een heel mooi effect met een round UV neon rocg erachter. Maar nu is het niet orgineel meer. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| idd, we zijn tenslotte casemodders :P. Maar mij lijkt het wel leuk om zo'n ding als rechter zijpaneel te hebben, en dan je mobo-backplate te vervangen door een plexi-glazen exemplaar, zodat je je mobo ziet zitten. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Thermaltake Tsunami | Roene | Casemod Project Logs | 10 | 6-12-2004 01:05 |
| Xaser Tsunami | Koradhil | News & Review Junkies | 2 | 12-06-2004 21:41 |