| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2101" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Tino - Geplaatst op: 20-05-04 / 12:29 - Type: nieuws - Bron: www.moddershq.net Tijd voor nieuwe fangrills? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| http://bonzai-mods.com/project_image...llc/ssdd-1.jpg Dit gaan we vaker zien als het aan mij ligt ![]() srry 8 pixels te breed... lay-out houdt het net ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Er zitten erg mooie tussen, maar sommgie zijn ook wel lelijk ja. Ik denk dat ik het toch ff bij de "normale" grills hou :P
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Woei ! ik vind dit wel mooi Nadeel is dat het idd niet op een "strakke" (gemodde) case staat. Om zulke guards goed tot hun recht te laten komen zou je ze in een "organic look" case moeten bouwen... maarja....die zal je wel zelf moeten maken, of zijn die er ? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Dat is met alle dingen... Ik vind ze wel mooi gemaakt, maar zelf hou ik meer van strakke designs. En dit is gewoon niet wat ik zoek. Maar voor de "fans" (letterlijk en figuurlijk) zeer leuk.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| w0w die MOET ik hebben groetjes
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| http://www.moddershq.net/siteMedia/r...s/IMG_2834.JPG Nog rode leds in de ogen en hij is helemaal tof. Ik zou ze wel willen hebben, maar ze passen niet bij mijn kast. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Er zitten echt ontzettend gave ontwerpen bij.. Over het algemeen ben ik het meest gecharmeerd van strakke ontwerpen, maar dit is duidelijk een uitzondering!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bonzai Mods Fangrills versie 3.0 | defecto | News & Review Junkies | 5 | 30-01-2005 19:44 |