| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| mooie case! top review! alleen jammer dat zalman niet iets beter aan zn warmte afvoer had kunnen doen.. De meeste mensen die toch zon 1000 euri neerleggen voor zon case willen ook een highend systeem. en dan zit je toch in de knoei. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Waarschijnlijk zal de stressed temperatuur een flink eind zakken, als je twee hele stille (<20dba) 12cm fan op de zeikant bevestig. Maar daarvoor koop je denk ik niet zon kast. Die pentium EE 3.2 zijn toch ook wel flinke heethoofdjes? Als je ze bijvoorbeeld vergelijk met de nieuwe 64bit CPUs van AMD? Voor de rest geweldige kast, ik wil hem echt nog een keer IRL zien! ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk ontworpen allemaal, maar die warmteafvoering lijkt me nou niet zo super. Koop je een kast van 1000 euri + hardware van rond de 1500 euri, en dan kan dat ding de warmte niet aan ![]() Zullen er niet veel van verkocht worden denk ik zo, maar toch een leuk project waar vooral Zalman veel van heeft geleerd denk ik zo (kunnen ze weer betere no-noise producten neerzetten).
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Toch durven ze het wel aan daar bij Zalman....Er zijn al een aantal opmerkelijke producten verschenen onder hun naam ! Deze kast word op bestelling gemaakt neem ik aan ? Maak van die bigass heatsink een bigass koperen waterblok, vlgns mij moet dat beter koelen :P |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Zeer goeie review! Top case, super onhandig, en super innovatief! wat een berg heatpipes. Het heeft bijna een jaar geduurd voordat deze case daadwerkelijk leverbaar was, maar ja wat wil je ook: deze case is nooit voor een normale gebruiker geschikt! Als een normale gebruiker eenmaal deze computer heeft aangeschaft via een LHS en die heeft daar hardware ingebouwd, dan zal een normale -niet CaseJunk- gebruiker met twee linkerhanden deze computer nooit meer kunnen upgraden! Een doorsnee gebruiker zal altijd professionele hulp nodig hebben, al was het maar voor het openen van de case! (12 imbusboutjes!!) Ik voorzie een toekomst in professionele omgeving voor cases als dit, waar het van belang is dat geluid en electrotechnische storingen tot een minimum beperkt worden. Ventilatoren die draaien veroorzaken een storingveld en Zalman meldt dat deze case maximaal EMC afgeschermd is, en dus eigenlijk geen electromagnetische straling uitstraalt, zoals een normale PC wel doet. Dus de case zal zijn weg wel vinden in medische omgevingen en bijvoorbeeld opname studio's.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En een hijskraan in je huis als je ooit wil gaan lannen met dat ding ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zalman HD160 HTPC-behuizing | Carpento | News & Review Junkies | 6 | 9-05-2006 18:28 |