| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ![]() Auteur: 1N54N3 - Geplaatst op: 08-05-04 / 13:00 - Type: nieuws - Bron: www.dangerden.com The X Factor |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik vind het wel wat hebben eigenlijk... Als het dus echt UV reactive is, zijn er best wel klanten voor te vinden denk ik.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
ik vind dat gekleurde plexi ook een beetje jammer... gewoon plexi was mooier geweest
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Die dangerden mannekes toch. Eerst maken ze een blok gebaseerd op de techniek die cathar heeft bedacht, de whitewater/cascade maar ze maken de vorm beetje verkeerd zodat ie 2 outlets nodig heeft, hadden ze de vorm gewoon ovaal gemaakt was 1 in en 1 outlet ook genoeg. Nu hebben ze maar volenti's idee geleend, allemaal zonder er iets voor hoeven te betalen natuurlijk. Ik wacht nog steeds op een nieuwe techniek van dd, en ik ben benieuwd naar de resultaten van cathar's cascade xxx blokje, dat is pas de moeite waard om iets over te posten.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DangerDen maze4 of? | Norden | Cooling & OC Junkies | 2 | 14-04-2004 18:16 |
| Bij Dangerden RBX | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 5 | 16-02-2004 16:39 |