| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 07-05-04 / 20:50 - Type: nieuws - Bron: www.thermaltake.com Met lampjes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ziet er wel geinig uit, maar ik zou het niet in mijn PC willen hebben. Typisch Thermaltake, dat wel :P Ennuh, Spike je haalt Freaky de woorden uit de mond denk ik ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Groen/zwart is dé combo... Weten jullie waarom? Je ogen hebben de laagste drempelwaarde voor de kleur groen! Groen wordt het makkelijkst waargenomen door de ogen. ----- Met dit ding ben je weer 1 stap dichterbij in dé kermis kast.... ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Het menselijk oog is het gevoeligst voor oranje (daarom zijn straatlantaarns ook oranje )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Lol... Mag je mij eens vertellen waarom bijna alle club lasers groen zijn en een lager wattage hebben dan rode/blauwe.... Juist, omdat je oog lage drempelwaarde is... Ik heb het dus over licht he ![]() Maar kzal het eens opzoeken. edit: eerst ff kijken of pic t doet: ![]() Ok, die doet het. Groen is makkelijkst waarneembaar omdat hij precies in het midden van het zichtbare lichtspectrum is. De golflengte is niet te lang en neit te kort. Waardoor hij zeer makkelijk waar te nemen is voor het oog.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| ik heb een casetek cs 1019 gekocht omdat ik simpel het design van de xaser 3 kast top vind alleen ik haat et dat overal en nergens thermaltake staat en je betaalt volgens mij ook meer omdat et thermaltake is verders vind ik het leuk bedacht een geheugencooler met ledjes alleen vind ik dan wel dat je je eigen text kan modden bijvoorbeeld je nick of het merk ofzo nie dat je gek wordt van thermaltake meschien zijn er wel freaks die thermaltake verslaafd zijn die hebben dit dan al in hun kasten maar ik ben dus beetje anti-thermaltake het zijn goede producten maar ze moeten nie zoveel reclame willen maken |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Geef mij maar Thermalright, non noncence en geen merknamen op de sink :P De brakke kwaliteit van het koper op mijn Thermaltake V7 heeft toch zo zijn sporen achtergelaten in mijn hersenen :P
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DDR Memory Heat Spreader | wesjuhdabomb | Shop Junkies | 3 | 31-05-2007 15:06 |