| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 05-05-04 / 18:15 - Type: nieuws - Bron: www.burnoutpc.com Handje klap! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ik vind m wel gaaf ik krijg altijd last van mn rechterhand tijdens een lanparty omdat ik normaal niet zo intensief game, krijg ik ammal eelt op me pols enzo . nu prijs nog weten.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
G@MER doe dat ding uit!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Beetje onzin vindt ik het zelf, ik heb nog nooit gehad dat mijn muis zo warm werd dat ik hem met een handschoen moest beetpakken of dat hij uit mijn hand schoot. Dus met mijn grip zit het wel goed. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het allemaal maar een beetje overdreven , ik heb nog nooit de grip over een muis verloren omdat hij warm werd.je kunt ook een sok aan de onderkant afknippen en die om je pols doen, krijg je ook geen koude pols.....:P
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Nu pas een review? Sorry hoor maar dat ding is al gigantisch lang uit :P Heb er hier zelf ook een liggen En het is niet alleen voor de grip.. neemt ook het zweet op van je handen, das wel beter.
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Als het ook de zeet van je handen weghaalt is het wel relaxed. Alleen lijkt het me lastig als je ineens iets moet typen ofzo, dan moet je óf met links gaan typen, óf die handschoen uittrekken. Maar het ziet er wel heel gaaf uit. Straks heb je ze ook in UV reactive, LOL! Zelfs zou ik het wel willen hebben maar of het nu zo veel zin heeft weet ik niet... Denk dat ik het eerst zelf moet proberen, voordat ik zoiets aanschaf.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 18 wheels of steel + radeon 9200 | Evoluzione | Software Junkies | 16 | 17-11-2005 17:08 |
| mijn steel ghetto box mod. | ErRoR | Casemod Junkies | 7 | 11-06-2004 19:53 |
| soft - hardware probs met stainless steel Case. | Soefkenijn | Software Junkies | 3 | 5-03-2003 20:16 |
| Soefkenijn's " stainless steel Case " | Soefkenijn | Casemod Junkies | 11 | 7-01-2003 10:03 |