| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Grappig ding En volgens mij kan je er best 2 of 3 boven elkaar gebruiken, je kan dat pootje toch ook op een HDD steunen ipv de bodem van de kast? :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wel handig dat je het in een slot kan doen als je geen ruimte meer hebt in je bays. Maar zit je nu niet met de warmte die opstijgt en dan langs je cpu komt ofzo?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Zou geen optie voor mij zijn. Mijn HDD is ongekoeld zo'n 50-60*C, en daar hangt dan een 9800 XT (pr boven... En nog wat, niet iedere kast heeft de mogelijkheid om dit te doen. Maar wel leuk bedacht! Of hetwerkt is een andere vraag (kabels? warmte? ruimte?)...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hard disk probleem | ericq | Hardware Junkies | 5 | 18-11-2003 18:22 |