| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Auteur: uzuri - Geplaatst op: 01-05-04 / 22:59 - Type: nieuws - Bron: www.thermaltake.com Go with the flow |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 juni 2003 Locatie: leiden
| Citaat:
Maar de Xaser serie is ook een rip-off van de Chieftec Dragon ![]() | |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Citaat:
Maargoed, ik vind de Tt kasten in het algemeen toch niet zo super. | ||
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
(de versie zonder window that is)Topicstarter mag overigens wel iets beter afkijken bij een van de andere Frontpage Discussie topics, ik mis een link naar het artikel, informatie over de poster en de ondertitel van het artikel ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wat een service... Vind de no-window versie vet bruut. Die met window vet lelijk.. Vindt deze trouwens mooier als de Wavemaster omdat bij de case alles verticaal is doorgetrokken. Bij de Wavemaster beslaat het gedeelte wat de verlichting af moet dekken alleen het onderste gedeelte.. dat vind ik niet zo mooi.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind de wavemaster toch echt een stuk mooier!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Al die meuk die TT er dan weer opgooit maakt het allemaal niet mooier vind ik. De Wavemaster is een stuk stijlvoller ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik vind ze maar lelijk..
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2003
| Helaas is ie niet compatible voor de toekomst. Anders had ik 'm zeker genomen, want hij heeft alles wat ik nodig had. Groot, voorkant afgedekt. En hij heeft zowel een 12 mm in- en outtake. Hiermee kun je dus een mooie stille case van maken. Gezien de merk zal de prijs wel stevig zijn, helaas ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Mij doet het ook helemaal niets, zo'n ronde voorkant, afschuwelijk! Opzich wel leuke kast, maar niet mijn style. En dan nog wat, je betaald voor het merk...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Heb ik dit topic gestart Ik dacht dat ik er alleen op had gereageerd.... Sorry daarvoor dan, ik zat op een lan en had al in een uurtje of 30 niet geslapen ![]() [edit] Ik zie nu dat ik deze idd niet gestart heb :P Cerandox was dat dus ![]() [/edit] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Thermaltake Tsunami | Roene | Casemod Project Logs | 10 | 6-12-2004 01:05 |
| Thermaltake Tsunami Dream Keyboard en Muis Combo | R@mon | News & Review Junkies | 0 | 10-10-2004 17:17 |