| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 28-04-04 / 15:48 - Type: nieuws - Bron: www.gigabyte.com.tw De stille van de familie |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind t wel wat hebben. 3d cooler zelfs.... de mijne heeft maar 2 dimenties :P ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Maar als het raak is, is het ook echt RAAK! ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Ik vind hem persoonlijk niet zo heel mooi, beetje lomp. En als je hem bekijkt in het donker, vind ik de gloed die eraf komt niet zo mooi. tenminste bij de vorige, en ik neem aan dat deze niet anders is afgezien van het geluid.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| ik zou de specs wel eens willen weten... Ik was net effe bij de regenboog en daar zag ik ook zo'n koeler staan, het leek verdacht veel op deze en er hing een prijskaartje van 64,95 (ik kan me vergist hebben...)(ik weet dus niet zekers of het die was, maar de verpakking enz. leek er wel heel veel op) |
| | |