| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Auteur: Willy - Geplaatst op: 21-04-04 / 17:34 - Type: nieuws - Bron: www.ninjalane.com Vind hem erg cool! Vooral dat niet helemaal blok bedenkende bevestigings plaatje is erg strak. En de prestaties en de prijs zijn ook cool.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| 50 euro voor een blokje... Ik laat er (vandaag) mijn cilinder voor tunen :P Misschien dat een creatieve modder zoiets zelf wel kan maken voor wat minder geld? Dat neemt niet weg dat dit een extreem mooi blokje is, met zeer goede (overclock) prestaties! Toppertje voor de mensen die WC setje aan willen schaffen lijkt mij...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Stond al een maand of 2 bij space-promotion... http://www.spacepromotion.nl/index.p...05&product=512 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Antarctica WaterChill CPU block | QuincMan | News & Review Junkies | 4 | 10-02-2004 17:48 |
| [WC] Asetek of TT ??? | p!3tje | Cooling & OC Junkies | 1 | 5-06-2003 17:59 |