| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| ![]() Auteur: Tino - Geplaatst op: 13-04-04 / 10:46 - Type: nieuws - Bron: www.modthebox.com Klein en betaalbaar |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hmm.. Ziet er wel leuk uit maar valt niet binnen mijn smaak. Op die foto's ziet ie er te druk uit.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Zou leuk zijn als server! :P Voor de rest ziet het er wat onpracties uit, een beetje te druk ja. Mod mogelijkheden aan de voorkant zijn er niet of nouwelijks (door de beperkte overige ruimte). Maar voor server kast is hij wel gaaf! (de linkse vind ik dan het mooiste, die rechtse is net een koekblik )
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Hmm als mijn moederbord eindelijk eens uit de rma terug komt is dit misschien wel een mooie vervanging voor mijn Aopen H360A. Maar ja nu nog een nederlandse verkoper vinden.
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Alsof het voorbestemd was ![]() De meesten kraken de kast af, maar bij nader inzien heeft het wel wat. Niet dat ik het mooi vind, maar deze makers proberen weer eens wat anders. Toch fijn om eens wat variatie te zien!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Bah ik vind het echt geen mooie case. Dat je er niks meer aan kan modden (wat wel kan denk ik hoor maar beetje klein :P) boeit me niet zoveel, maar ik vind de hele kast gewoon lelijk. Niet mijn ding >/
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Mod idee! ![]() Dat gekleurde glitter ding eruit slopen, LCD erin modden, of een HDD/RAM VU! Lijkt me wel extreem gaaf! Zal eens kijken wat ik aan deze kast kan fotosoepen, want ik zie er wel iets in! Hij is niet mooi, maar een modder kan er wel wat van maken toch! Ben niet voor niets addicted!
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Hier valt inderdaat nog een hoop aan te modden , jammer dat de hdd-cooling zo slecht geregeld is, anders had ik er misschien nog wel 1 gekocht .... alhoewel..... voeding is ook te klein, en zelf maken is tóch leuker :P |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Persoonlijk vind ik 'm ook niet echt mooi, maar hij lijkt me juist heel mooi te maken. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| yellow fusion | smokerpolo | Casemod Project Logs | 11 | 22-02-2007 18:06 |
| [NP] Silverprop Fusion SL waterkoelblok | uzuri | News & Review Junkies | 3 | 29-01-2004 01:00 |