| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| ![]() Auteur: 1n54n3 - Geplaatst op: 21-03-04 / 20:16 - Type: nieuws - Bron: www.creativemods.com Introductie en Constructie |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Het ziet er idd niet uit. Je kunt nog beter naar de gamma om een afvoerbuis te kopen en die erin te modden .Maar die blowholes met tubes (airduckt) werken wel goed hoor. Zo ook mijn HDD, daar zit nu ook een blowhole voor met een 80mm fan op 7V, en die ging van 54*C (load) naar 32*C. Opzich een hele verbetering dus. De airflow is gewoon 10x zo goed, omdat er "schone" lucht wordt aangevoert. Maar die temps op dat plaatje kloppen niet denk ik, dat "FULL LOAD" lijkt mij gewoon "IDLE". Tenzij ze het op een super oude processor hebben gedaan, met een mega grote en goede heatsink.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik denk persoonlijk dat de reviewer in gebreken is gebleven. Ik vind de manier waarop het geïnstalleerd is een beetje dom. Zo ie zo moet de koude lucht 2 hoeken nemen. Namelijk omhoog en opzij en we weten allemaal dat koude lucht nu eenmaal niet al te best stijgt. Daarbij is de afstand tussen de CPU en de fan ook behoorlijk groot. Ik denk dat als je hem als onderstaande afbeelding installeert je er nog wel wat graden af kan snoepen. ![]() Ik deel wel de mening dat Sunbeam is te enthousiast is geweest tijdens het maken van die tabel.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tempratuur van aux 120 C na overclocking | monty-007 | Cooling & OC Junkies | 11 | 17-06-2005 12:39 |
| overclocking... help nodig | Bish | Cooling & OC Junkies | 12 | 7-02-2004 16:20 |
| Probleem Na Overclocking :S | Damasda | Cooling & OC Junkies | 13 | 6-06-2003 23:29 |