| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| ![]() Auteur: Willy - Geplaatst op: 16-03-04 / 12:02 - Type: nieuws - Bron: www.bigbruin.com Centurion de 2e |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ziet er leuk uit, ook dat voorrooster, dat zie je weinig dat kastenbouwers daar aan denken. Ziet er goed uit, is volgens mij heel leuk om dat te modden! De ideetjes komen al in me op, zoals ddie X uitzagen aan de voorkant, stukje plexi erachter en een lampje :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind #1 mooier. (jeej die heb ik) Jammer dat ze de zwakke punten van de 1e versie niet aangepakt hebben: de zwakke achterplaat, de fanroosters en de plaatsing van de intake fan (die zit niet in het midden, ziet er stom uit als je een ledfan erin steekt) Het nieuwe grilletje is wel gaaf, en had misschien beter bij het thema van mn mod gepast. De hoeken van het front vind ik een heel stuk lelijker geworden, die inbusschroeven staan wel mooi bij de centurion1. Het systeem waarmee de zijpanelen vast zit is trouwens wel geweldig handig! aanradertje deze kast ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mooie kast met veel modpotentie zo te zien Hopelijk brengen ze hem ook in het zwart uit, dat lijkt me nog iets mooier ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik vind er eerlijk gezegt geen zak aan. :P Die frontgrill mist wat... maar wat et precies is, kan ik niet bedenken.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Cooler Master Centurion cases | Demoniac | News & Review Junkies | 1 | 21-03-2005 16:17 |
| Cooler Master Centurion 5 Behuizing | R@mon | News & Review Junkies | 11 | 21-06-2004 15:53 |