| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 07-03-04 / 03:42 - Type: nieuws - Bron: www.xbitlabs.com Klein maar fijn? Ik vind hem erg mooi!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ziet er een stuk beter uit dan die oude Terminator-barebones, dat waren echt goedkoop uitziende plastic dozen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Klein maar fijn... daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb juist een grotere kast gekocht vooor mijn pc. Die kleine kastjes zijn moeilijk te koelen, en bovienden, uitbreiden is best lastig (zie nieuws review). Dus ik ga voor het grotere werk. Het design is wel mooi. Beter dan een witte saaie kast. Als deze kast in miditower uitvoering te krijgen was voor 40 euro had ik um gekocht :P |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Form Factor afmetingen topic request | grimmeld | Casemod Junkies | 2 | 10-05-2007 09:42 |
| VL System Zephyrus Automatic System Controller | defecto | News & Review Junkies | 12 | 28-08-2004 20:54 |
| Preview pics Terminator 3 | Bart_Banaan | Area 1337 | 5 | 24-02-2003 12:17 |