| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() Nou, het blijkt geen productiemodel te zijn, maar een eenmalig stuk gemaakt door Dnkroz. Op de spaanstalige website Devilmaster.org is een uitgebreide foto serie verschenen hoe dit blok gemaakt is. Er staat erg veel tekst, maar elk gedeelte van het produceren van dit supermooie waterkoelblok is gefotografeerd en beschreven (in het spaans )Maar ja, de foto's spreken voor zich, zijn allemaal klikbaar en geven een heel goede indruk hoe dit geweldige koelblok gemaakt is! Directe link: http://www.devilmaster.org/sections....ticle&artid=18
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Heel erg mooi blokje! Ziet er erg cool uit!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dit is geen waterblok meer, dis is gewoon een sierraad voor je PC. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| De maker zal wel juwelier ofzo zijn... De afwerking is echt geweldig en dan te bedenken dat hij het met vrij eenvoudig gereedschap heeft gemaakt. Ik heb ooit eens geleerd hoe je een ring moet maken, daar ben ik 2 dagen mee bezig geweest voor dat het ongeveer de zelfde afwerking had als dit blokje... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nog sneller als deze ? WAAR !? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 21:48 |
| Hoe kan ik deze pass kraken ? | Raptor | Software Junkies | 2 | 24-10-2003 23:33 |
| Kan ik deze fanduct weglaten? | SyaT | Casemod Junkies | 5 | 10-10-2003 17:26 |
| Wat doe jij met deze warmte ? | Lampje | Area 1337 | 42 | 3-08-2003 17:45 |