| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| De ideeen van Sir KillaLot zijn dus nog niet zo gek......! Die heeft zelf al een tijd geleden zoiets gemaakt, en zijn case met een geintegreerde asbak deed ook mee met de CM-wedstrijd op Overdose 2003 , en scoorde daar hoge ogen!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ik gebruik alleen 1,5 l flessen op lan's die ik vervolgens weer dicht draai en op de grond zet, geen bekerhouder nodig golden power en zulke zooi drink ik een een teug leeg. en wat is de moeite naar je zak te graaien en je aansteker te pakken . Ik vind t wel een komisch dingetje, @BB heb je pic van die bay van sir killalot?
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Pics van Sir SmokeAlot (sorry voor de vergissing in de naam.....) Thanx to Digibert die zijn OD'03 foto nog steeds online heeft staan!!! Meer pics op de volgende link: http://www.crazycasemod.com/modules....wtopic&p=18#18 De pics: en http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/OD3.JPG maar die is te groot voor dit forum!
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Het is wel een leuke vinding, maar ik zou dat nooit in mijn kast willen, het is warm, smerig enzo.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dit is op zich best wel gejat van Sunbeam.. die hebben het ding trouwens ook nog met een asbak of een sigaretten-houder.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Maar het begint allemaal bij de 'echte' modders ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Dan moet je het zelf maar op de markt brengen als je iets uitvind/ontwikkeld! Of patent of octrooi aanvragen, doe je dat niet, dan heb je gewoon pech!!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake Xray Drive bay kit | TreboR | News & Review Junkies | 11 | 21-06-2004 22:03 |
| Thermaltake UFO Fan | R@mon | News & Review Junkies | 12 | 27-05-2004 14:01 |
| thermaltake | Sander23 | Casemod Junkies | 3 | 24-11-2003 19:54 |