| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Die van BB is wel goed. maar persoonlijk hecht ik toch meer waarde aan dingen die ik zelf gemaakt(mod) heb dan aan dingen die zo regelrecht uit een fabriek komen en meestal duurder zijn.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Kom op zeg... waar slaat dit op?het is toch gewoon helemaal waar wat ik zeg? het is toch premod? Ik zeik toch niks af ofzo?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | ||
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
. Als dit je smaak is en je hebt geen zin/tijd of geld om zelf zoiets te maken is het natuurlijk leuk. Dat wilde ik even zeggen (voor de 1000e keer :P). | |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar overal positief tegenover moet staan word het wel een rare wereld. Citaat:
Ik ben dit nu wel een beetje zat aan het worden! >/ Elke keer dat het woordje premod voorbij komt en er iemand zegt dat ie het liever zelf doet komt er weer een hele flame war. Het begint imho ernstig naar censuur te stinken. iig heb ik het idee dat er een aantal mensen zijn die hier naar toe leven. Als ik gewoon wil zeggen dat ik het niet zou kopen omdat het premod is dan vind ik dat dat moet mogen! Als dit volgens jullie niet mag dan is dit mijn laatste post op CJ.com. (dit is typisch zo'n moment waarop mensen je gaan afkraken door typefouten)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | ||
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Zwieke dat is nou helemaal niet mijn bedoeling, maar misschien vinden andere mensen dit wel leuk en het komt gewoon over alsof jij het afkeurt dat iemand dit koopt. We leven in een vrije wereld en als iemand dat nou wil kopen dan doet ie dat lekker. En dan is het niet zo leuk als jij(en vele anderen hoor) daar kritiek op leveren. Er moeten ook wel wat onderwerpen zijn die nu afgesloten zijn, we kunnen hier wel over door blijven zeuren, maar altijd als er hier een case geshowed wordt kan dan wel iemand zeggen, premod ! We zitten op een casemod site en daar horen premod artikelen ook gewoon bij, en dan is het niet leuk dat iemand dat de hele tijd zit af te keuren. Just my 2 cents, ik hou er nu over op. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar bij de combinatie van het woord premod met een -smilie is er toch nog geen discussie, laat staan een flamewar.Dat is precies het zelfde als dat ik zeg dat ik groen niet zo'n mooie kleur vind, dan is er toch ook niet gelijk reden tot paniek?
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| ben hier eigenlijk wel even stil van het is toch beter om gewoon even te beginnen met een premod kast. dan dat je gelijk je lian verneukt, of vinden jullie dat niet >/ en als er mensen zijn die wel zo verstandig zijn om dat te doen. laat ze dan. sommige trekken dit wel tot zichzelf aan. ik vindt dit eigenlijk niet zo mooi voor de beginende modders onder ons. denken ze:''Fijn een mooie mod site om een beetje te leren ect.'' worden ze gelijk afgekraakt asl het ware omdat hun nou net ook een premod kasie hebben ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| uche, Ja, ik vind dat Zwieke dat toch gerust zeggen, dat is toch gewoon zijn mening, de ene vind t leuk de ander niet. Dat het woord pre-mod er nou in voor komt, om zn mening wat duidelijker te maken, is toch normaal. Ik vind m ook premod, dat is hij nou eenmaal. En er komen tegenwoordig nog al veel Pre-modded stuff op de markt en daarom zal zwieke mischien het tje hebben gebruikt, omdat modden iets is dat niet veel mensen doen en het nu toch vrij mainstream word met al die kant-en-klare mods zoals je ze kan noemen. Niet alles op dit forum hoeft toch positief te zjin of heb ik dit fout.Dat je dat voor beginners zou moeten doen, das toch raar, die mensen zullen toch wel slim genoeg zijn om niet te moeilijk te beginnen, btw ik ben ook een beginner en ik ben nu met een lian bezig. Ik heb als voorbereiding gewoon heel veel op internet gezocht, metku cj gideontech al die sites, tutorials gelezen, ook heb ik veel van oa Zwieke geleerd. Beetje rare discussie dit, allemaal om dit---> premod ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mooi kastje. Het zijpaneel zou ik zonder die bouten gedaan hebben, en de voorkant is mij iets te lianli achtig. Verder een prachtig ding.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Oke, Ultima en ik hebben besloten om deze discussie buiten CJ voort te zetten. Dan heeft er hier niemand last van.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| brute case @ xoxide | QuincMan | Area 1337 | 2 | 13-05-2003 13:12 |