| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Is voor mij te druk, maar lijkt me wel een goede voeding. Alleen het nut van die radiaal-fan snap ik niet echt... die is gewoon voor in je case?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2003
| dat geld ook voor mijn te druk en daar om ben ik ge gaan voor de vantec stealth 520 watt voeding zit er goed uit en hij is mooi stabiel aleen jammer dat hij niet standaart gemeshed kabels heeft maar veder is hij een mooi voeding
__________________ P4C800-E-Deluxe>p4 3.2c@p4 3.85 ghz>ZM-WB2>1gb corsair XMS twin PC 4000 PRO.482 mhz 2.5-3-4-5-T0>Ati 9800 pro 450\375 mhz>Swiftech MCW50>1xSATA 80 Gb seagate >2xSATA 80Gb Diamond Max 9 Plus RAID0>Audigy2 ZS 3DMRAK03 7276>>H2O PC |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| mooie psu'tje, lekker compleet ook. Standaard gemesht is wel leuk natuurlijk. maar niet zo leuk als het zelf doen vind het best een leuk karweitje.Jammer vind ik dat ze verschillende kleuren mesh gebruiken ipv alles zwart (of welke kleur dan ook). Zo houd je toch nog een beetje dat 'regenboog effect' van de voedingskabels wat je normaal met de mesh oplost.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |