| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 15-01-04 / 21:32 - Type: nieuws - Bron: www.sunbeamtech.com Ssssst....
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 juni 2003
| Volgens mij hangen ze die halve doos gewoon aan de kast, de voeding komt niet in die halve doos volgens de aanwijzingen van hun website. Logisch ook, want anders kan je moeilijk je kabels in je mobo plaat douwen. Dan zou er een hele voeding ervoor zitten. Volgens de sunbeam website hoef je alleen maar je topcover schroeven erin te schroeven. Als je goed het originele plaatje van die halve doos kijkt, dan zie je geen bevestigingen voor die voeding , die voeding zou gewoon uit het doosje pleuren. ![]() Kortom, het idee is gejat van http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=1268 Ik hoop dat de modders dus het nieuws gaan aanpassen, anders klopt er geen hout van het verhaaltje ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CREW] CaseJunkies zoekt versterking | Carpento | News & Review Junkies | 17 | 29-06-2007 00:32 |
| CaseJunkies zoekt versterking | Carpento | CaseJunkies Mededelingen | 0 | 23-06-2007 22:14 |
| CaseJunkies zoekt: JOU ? | Carpento | News & Review Junkies | 16 | 25-08-2006 09:31 |