| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| ![]() Auteur: Willy - Geplaatst op: 12-01-04 / 11:58 - Type: nieuws - Bron: thermaltake.com Twee nieuwe kasten van Thermaltake
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik vind de kasten van Thermaltake telkens lelijker worden. De eerste Xaser's van hun waren nog wel op somige punten mooi, maar dit........neeh. Het zullen vast hele ruime, makkelijke kasten zijn, maar ik vind ze gewoon niet mooi. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik vind ze ook minder worden. Bij iedere poging lelijker en lelijker.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2003
| ik denk dat het net zoals de sims wordt... steeds meer veranderingen aan hetzelfde iets... steeds saaier, maybe wel makkelijker maar toch. maar ik vind ze niet lelijk ofzo alleen die met de blokjes op de voorkant.. das niks |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Weet niks van de oudere kasten, ben nieuw in deze "wereld" (heb nog wel Xaser III meegemaakt), maar DIE vond ik al lelijk, en nu komen ze met deze kattenbakken(No offense voor mensen die et iets vindt hoor) Maar ja, niemand hier heeft er ook maar iets over te zeggen, maar wat ze wel zouden kunnen doen is, bekende CM'ers kunnen vragen om ontworpen of een CM'er in dienst nemen, want dit zijn volgens mij ZO goedkoop mogelijk gemaakte dingen. Althans dat denk ik, en dit denk ik er van. [offtopic] Broertje kwam even in mijn kamer om iets te vragen over GTA: Vice City, ik vroeg hem eerst wat ie van deze kasten vond, hij vond ze ook lelijk..... [/offtopic]
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ze zijn niet ieders smaak maar de kwaliteit is prima, ze zijn dus niet cheap ass gemaakt, geloof me; ik heb er al een paar mogen reviewen. BTW ook niet mijn smaak hoor, maar wel prima afgewerkt!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Als iets massaal kan worden ingekocht is het meer dan meestal heel erg goedkoop
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Lol, denk jij dat er handgemaakte cases geproduceerd worden ? (ja op bestelling en door de modders zelf ja) dream on... En geloof het of niet, Tt cases zijn kwaliteit, kun je zeggen wat je wilt. Als het massaal word ingekocht betekend het nog niet dat ze slecht zijn ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cpu fan controller Thermaltake Damier | rob5121 | Cooling & OC Junkies | 6 | 16-12-2004 13:18 |
| Thermaltake Xaser V Damier V5000A | undersquad | Casemod Junkies | 2 | 23-03-2004 19:14 |
| Het Broertje van de Thermaltake Xaser III serie | EVO | Shop Junkies | 0 | 4-07-2003 15:33 |