| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Ben zelf de gelukkige eigenaar van een Xaser I!. Die heb ik gekocht omdat ik een strakke simple kast wilde die net iets anders was als alle andere. De Xaser III vond ik al lelijk, en ik dacht nadat ik de Lanfire editie gezien had..."nah, dat kan niet erger". Maar bij Thermaltake blijven ze verbazen, want het kan wel degelijk erger. Het zijn netjes afgewerkte kasten, en er is echt wel over nagedacht, maar ze zijn wel godsgruwelijk lelijk.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb ook een xazer II aluminum versie, maar die heeft nog n beetje de look van n chieftec met een ander deurtje.. (Met schandalig lelijke oranje fans erin, maar och). Dit vind ik meer een vierkante circus tent worden.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Lelijk, zoiets zou ik nooit kopen, geef mij maar een cheap ass kast, zolang er maar plek genoeg in is. Zo een aopen is voor mij altijd ideaal, ik mod niet en haal de zijpanelen er gewoon af om betere airflow te hebben. Het uitzicht boeit me geen reet. Ik haal de panelen er af en oc' alles maximaal.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| ![]() ![]() mn nieuwe case. Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| ik vond de xaser III V2000 kasten wel heel erg mooi. maar je kna het overdrijven >/ btw: dat gezeik over de kwali van thermal. themal heeft heel goede kwali, alleen die 80mm fann's van hun al. heb er 2 van in een p2 geplaatst, en dan geOCt tot de 500 mhz, van 350. ![]() |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Citaat:
(btw, er zijn meer merken die beginnen met thermal, beetje onduidelijk)[offtopic mode] Shift toets van je thermal al versleten, niet echt goede kwaliteit he. ![]() [/offtopic mode] | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| cpu fan controller Thermaltake Damier | rob5121 | Cooling & OC Junkies | 6 | 16-12-2004 13:18 |
| Thermaltake Xaser V Damier V5000A | undersquad | Casemod Junkies | 2 | 23-03-2004 19:14 |
| Het Broertje van de Thermaltake Xaser III serie | EVO | Shop Junkies | 0 | 4-07-2003 15:33 |