| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ![]() Auteur: Willy - Geplaatst op: 07-01-04 / 21:32 - Type: nieuws - Bron: http://www.envynews.com Ruw of glad?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2003
| :P :P mooi muismat als ik nu nog een muismat moets hebben mss dat ik voor deze ging maar zoo lang de icemat black met de razer 2100 die ik nu heb goed mee kan game blijf ik bij deze maar als hij kapot valt mss dat ik dan voor deze gaa
__________________ P4C800-E-Deluxe>p4 3.2c@p4 3.85 ghz>ZM-WB2>1gb corsair XMS twin PC 4000 PRO.482 mhz 2.5-3-4-5-T0>Ati 9800 pro 450\375 mhz>Swiftech MCW50>1xSATA 80 Gb seagate >2xSATA 80Gb Diamond Max 9 Plus RAID0>Audigy2 ZS 3DMRAK03 7276>>H2O PC |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ben ik de enigste die die text 3x opnieuw moest lezen? :P Probeer eens in zinnetjes en met leestekens te werken, Sub-zero. Om de post niet volledig nutteloos te maken, Die muismat vind ik wel gaan, maar om em nou speciaal te noemen. neuh.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ennuh, Freakazoid ik had ook moeite om die zin te begrijpen :P Daarom wil ik SUB-ZERO bij deze verzoeken om een nieuwe SHIFT-toets te kopen (bij het registreren deed ie het blijkbaar nog wel) en meteen een doosje leestekens mee te nemen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
maar ffies een ander vraagje... waarom werkt een optische muis niet op zwart? | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Dat hij het op de ene kant niet doet komt omdat deze zo glad is dat je sensor van je optische muis geen verschil zit tussen de punten waar de muis naar toe gaat en het beginpunt. Het is eigenlijk ook een hele kleine scanner je muis dacht ik. Dus als hij 2x het zelfde scanned is er geen beweging op je beeld te zien van je pijltje. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Steelpad S&S | Tress | News & Review Junkies | 5 | 8-08-2004 09:40 |