| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 21-12-03 / 12:16 - Type: nieuws - Bron: www.cooltechzone.com Systeembewaker
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Lianli fans vinden em natuurlijk prachtig, maar ik vind em erg lelijk. Hij is wel lekker functioneel, maar niet veel meer dan iedere doorsnee case denk ik. Ik vind em vooral best duur.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Deze case is gewoon de coolermaster ATC-201C met een neiuwe naam en wat extra aansluitinkies achter het klepje... Zelf ben ik al een tijd op zoek naar de coolermaster ATC-201B-SXK. Al veel winkels in NL en in het buitenland gemaild maar niemand die hem nog heeft (voor de normale prijs). Ook Coolermaster NL heb ik gemaild, maar deze reageren gewoon niet ![]() Kan iemand mij hier verder mee helpen? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Wel handig die uitschuifbare mobotray, lijkt me wel wat Maar verder ben ik nog tevreden met m'n chieftecje, en heb ik geen zin om geld uit te gaan geven aan een nieuwe kast welke eigenlijk niks nieuws brengt (misschien als ik uitgemod ben op deze )....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ik heb dus de versie hiervoor :P tis echt een top case ![]() heerlijk om mee te werken.. overal is thumbscrew. mooi afgewerkt lov it ![]() 1 nadeel is het frontje bij de fans, dat weet ik telkens met me voet in te deuken :| www.resettim.nl/coolermaster < dat is mijn case :P
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik heb voor iemand een keer alles ingebouwd in zo'n centurion... maar wat een kl*teding.. 3 keer me vingers opengehaald aan dat ding verder is et een mooi en degelijk kastje.. maar de afwerking is te grof dus |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Sorry jongens maar volgens mij was coolermaster er eerder met de ATC 200 serie dan lian-li. Lian-Li was destijds de "goedkopere" optie. Je zou het nu haast niet meer geloven. De Coolermaster ATC serie zijn de top in computercases en daar betaal je ook voor. Het alu is dikker en mooier afgewerkt dan bij Lian Li. Over het design valt te twisten, ieder zijn smaak... ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Blegh wat lelijk! Die voorste gril zit er echt niet uit! Ik vind dat een mooie Alu kast symmetrisch moet zijn. Geef mij maar de centurion. Oh, wacht. die heb ik al.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cooler Master Aqua Turtle Hdd cooler | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 5 | 5-05-2006 13:06 |
| Cooler Master Praetorian 731 behuizing | Ragon | News & Review Junkies | 11 | 24-02-2005 17:39 |
| Cooler Master Praetorian 731 | Koradhil | News & Review Junkies | 1 | 17-01-2005 19:32 |