| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() Klik op het plaatje voor het praatje Auteur: 1n54n3 - Geplaatst op: 05-11-03 / 19:36 - Type: nieuws - Bron: www.dangerden.com
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik vraag me af hoe dit blokkie presteert tgo een cascade. Ik denk dat het net iets beter doet dan een whitewater, aangezien die ook met 3 pilaren en groefjes werkt. Maar de cascade heeft 2 slangpilaren en coolt beter en heeft ook zo'n groefjes. Dan is er nog die 1aHV van 1a-cooling die in een test de cascade klopt met een halve graad. Ik heb het idee dat men echt ingenieuze ideëen ivm waterblokken aan het uitdokteren is.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Beetgumermolen
| Citaat:
jammer dat ze op watercoolplanet met een 300l pomp werken voor alle blokken......zou wel eens willen zien hoe de verhoudingen liggen als ze een 600l pomp op alleblokken gebruiken.....denk dat de cascade dan toch #1 is.... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik ga binnenkort de 1ahv en de cascade hier thuis hebben en dan kan ik ens zien met een 700l pomp. Veel gaat het volgens mij ni verschillen, aangezien ze in de setup enkel een cpu blokje gebruiken en de flow dan niet zo heel belangrijk is.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Dit is toch geen 1200 grit? >/ Ik hoop dat de blokjes in de winkel er beter uit zien, want dit blokkie kan wel een flinke lap-beurt gebruiken. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik vind het wel heel snel dat dangerden zo snel met een nieuw blok komt, in mijn opinie kan dat maar één ding betekenen, dat ze eigenlijk toegeven dat de maze 4 tg andere wcblokken niet goed presteert. Zoals in de lijst van watercoolplanet blijkt. Gelukkig doen ze er iets aan en zit men niet bij de pakken neer. Great job dd.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| De cascade ownt. http://www.liquidninjas.com/reviews....+Round-Up+2003
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Beetgumermolen
| Citaat:
Uit de test zie je ook dat flowrate wel degelijk invloed heeft op de koelprestatie.... Maar dat wisten we natuurlijk al al we allemaal geluisterd hadden tijdens de lessen van Bill Adams http://www.thermal-management-testing.com/ | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| De RBX lijkt inderdaad sterk op de WW van D-Tek. De Cascade werkt weer volgens een iets ander principe en is eigenlijk weer een doorontwikkeling van de WW. Maar ja, de Cascade is erg schaars en alleen de gelukkigen kunnen erover beschikken....
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Danger Den 6800 Waterkoelblok | R@mon | News & Review Junkies | 0 | 18-08-2004 09:40 |
| Danger Den Maze 4 chipset waterkoelblok | Tress | News & Review Junkies | 5 | 23-04-2004 19:08 |