| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
lijkt me sterk, een merk zo uit het niets met de topkaart ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ati is de laatste tijd wel lekker snel, mijn volgende kaartje kan best eens een Ati worden!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Noord Holland
| Welk merk dan?? Iemand ooit gehoord van XGI?? Enne dat flamen richting Nvidia vindt ik geheel onterecht. Enigzins iemand ooit gehoord dat Nvidia 32 bits graphics ondersteunt en ATI maar max 24 bits? ATI ondersteunt geen fog layers. En kan dus sommige typen mist in een behoorlijk aantal spellen niet weergeven. Verder zijn de drivers serieus wat minder dan de Nvidia. WAHAANT, lees laatst tweakers.net ATI Drivers kan video kaart onherstelbaar beschadigen de allerlaatste Catalyst wel te verstaan. En dan vindt ik het geflame naar Nvidia zoals alsof ze ooit beter worden dan ATI totaal onzin. En ik praat niet uit onzin van wat ik DENK, maar wat ik zelf ervaren heb. Had eerst een Gef 4 Ti 4200 en later een Radeon 9700pro, maar dies nu de deur gelukkig uit. En er is een FX 5900 Ultra in aankomst. Ohwja, ik vergat te zeggen dat ik een fervent Linux fan ben en de Linux ondersteuning van ATI is belabberd. Het verbaasd me ook keer op keer weer dat Intel altijd op ATI vertrouwd in zijn server borden. Moarja ik kies ook altijd voor AMD. ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Sjah, ieder zijn meug zeg ik altijd maar. Trouwens, heb je wel eens gekeken naar de Antialiasing? Er is een duidelijk verschil tussen Nvidia en Ati op dat specifieke punt. Zelf draai ik met een GF ti4200 waar ik tot op heden nog heel erg tevreden over ben. Dat neemt niet weg dat ik wel eens wegdroom van een Ati Radeon 9700 ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Jep nvidia is weer achter, de nieuwste 9800xt van ati kickt alles. Hoewel de hoogste 3dmark03 score boven de 10k! van een zot is die zijn 5900 een mega boost heeft gegeven.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Noord Holland
| Hmm, okeej hou er idem van de Enter Toets te gebruiken. Maarja eehm beetje dom om daar een reactie over te plaatsen. Maarre jullie blijken (een aantal niet allenmaal) blijken er niet echt extreem veel kennis van te hebben. NOU DIE XT boekt die FX toch echt wel 100 3D points meer. NOU WAAAAUW COOOL 100 3D points meerd Maar de driver kwaliteit is weer brak. maaahaar dat maakt niet uit want ik heb wel 100 3d points meer. waauw het maakt niet uit hoor dat ik bij sommige games een wat mindere beeldkwaliteit heb. ahuum. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik heb net een radeon 32 mb agp kaartje gekocht. Ik weet het is een goedkoop kaartje maar mijn geld was op. Een mooi low-budget kaartje. Zeg nu niet daar kan je geen ruk fatsoenlijk mee draaien. Maar met dit kaartje vlam ik mijn oom eruit met een geforce 4. En max payne2 alles open gezet en draait fatsoenlijk speelbaar het kan natuurlijk altijd beter. Maar ik weet wel dat 9ik geen geforce meer koop of ze moeten met een super kaart aankomen zetten dan wil ik er nog over nadenken. Maar het is opzich voor de mensen die nog geen ati gehad hebben wel een mooi kaartje.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [oc]vga gffx 5200 | SiLaTroN | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 18:41 |
| nVidia lanceert deze week Geforce FX 5950 en 5700 | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 7 | 24-10-2003 01:51 |
| Eerste review op duitse site van thermaltake volcano 11 | Redfish | Cooling & OC Junkies | 8 | 18-02-2003 21:15 |