| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ![]() klik op het plaatje voor het bijbehorend frontpage bericht Auteur: Bart_Banaan - Geplaatst op: 23-10-03 / 19:42 - Type: nieuws - Bron: www.digitimes.com
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik vraag me af wat hier nu weer voor extreme koeler op komt te zitten, zo te zien aan de lijnen op de PCB is het een grote jongen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| ik heb al piccies gezien en het zijn inderdaad weer van die grote coolers. ik heb zelf ook een gf fx 5600 en die heeft ook best een grote cooler maar hij neemt geen extra pci slot in beslag en is lekker stil, dus ze kunnen soms ook iets goeds maken. en de prestatie van die gf valt best wel mee integenstelling wat anderen zeggen.
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
"if you cant make an nVidia run properly, you dont belong near a computer!" nVidia r0x0rz yor b0x0rz ![]() ben al heel lang trouw nVidia klant, noooooit problemen met die kaarten ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nVidia GeForce PCX-serie | Demoniac | News & Review Junkies | 28 | 21-02-2004 08:38 |
| Eerste Review van NVIDIA GFFX 5950 | uzuri | News & Review Junkies | 28 | 30-10-2003 23:05 |