| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Naar aanleiding van de nieuwspost: CaseJunkies V2 launch. Dit topic om de crewleden (en vooral Redox!) te bedanken voor deze eerste 10 maanden! Jullie hebben het erg netjes gehouden op het forum, en de nieuwsberichten waren nuttig voor vele mensen! Het nieuwe design is erg mooi geworden, en verhoogt het plezier nog meer om op deze site rond te hangen ![]() In deze eerste maanden heeft CaseJunkies zich groot gehouden tussen alle buitenlandse casemod en hardware sites, en ook naast de sites van eigen bodem natuurlijk. CaseJunkies is zo ongeveer wel de bekendste casemod site van Nederland (ik ken geen andere?), en ik surf er elke dag weer even naartoe, om de nieuwsberichten en forumposts te lezen ![]() Ik hoop dat alle CaseJunks dit nieuwe jasje van de site mooi vinden, ik vind het iig wel, en ik denk vele mensen met mij! Hopelijk hebben jullie getest op bugs en andere vreemdheden, zodat we fijn kunnen forummen Dit was het zo ongeveer wel :P Lekker dat CaseJunkies nu alweer in de lucht is! edit: damn, beetje te officieel of niet dan? ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| vind um wel mooi alleen (ik denk niet dat ut zo hoord :P) bij download en dan Webtrackers staat in de imagebalk CASEJUNKIES BANNERS en ik denk dat dat misschien CASEJUNKIES WEBTRACKER zijn... but correct me if i am wrong!
__________________ CaseJunkies Addicted! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Zijn mijn casemod foto's nu weg? >/
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| WHAT THE....?! haha, wat hebben jullie ermee gedaan man! ziet er zekers goed uit! en nog steeds in dezelfde stilo thumbs up guys! (moest wel ff drie keer met me ogen knipperen :P )
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Events Junkies | 50 | 26-10-2004 17:38 |