Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > News & Review Junkies
News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-03-2008, 10:53   #1 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard [REP] Draag jij CaseJunkies een warm hart toe ?

Draag jij CaseJunkies een warm hart toe ?
Geplaatst op: 04-03-2008 10:50 Door: Carpento

Citaat:
Achter de schermen wordt er weer hard gewerkt om CaseJunkies weer helemaal up en running te krijgen. Op termijn zullen er vrij grote verbeteringen doorgevoerd worden. Voor het zover is zijn we eerst nog met vereende krachten bezig om achter de schermen te werken aan een tweetal 'projecten' die van CaseJunkies nog meer dé modsite van Nederland moeten gaan maken. We kunnen daarbij nog prima hulp gebruiken, niet alleen om de handen uit de mouwen te steken, ook ervaring en kennis zullen goed van pas komen.

Het is voor alle crewfuncties van belang dat je het Nederlands goed beheerst en niet te veel moeite hebt met het opstellen van teksten of het overdragen van informatie. Dat is namelijk de essentie van het crew-zijn: meebouwen aan een site waarbij kennisoverdracht centraal staat.

Heb jij zin om mee te helpen om van CaseJunkies een nog betere site te maken ? Dan kan het zomaar zijn dat we op zoek zijn naar jou.

__________________________________________________ ____________________________________

Vacature 1: Nieuwsposters
Voor onze nieuwssectie waarin we dagelijks nieuws plaatsen zijn we nog op zoek naar één of meer redacteurs die nieuwswaardige artikelen op het internet opzoeken en hierover een kort nieuwsberichtje schrijven zoals je die dagelijks op onze frontpage kunt lezen.
__________________________________________________ ____________________________________

Vacature 2: CaseJunks met veel modervaring / gereedschapskennis
Verder zijn we op dit moment bezig met twee nieuwe projecten op het forum. Voor één van die twee projecten zoeken we mensen die ruime ervaring hebben met het gebruik van de diverse soorten gereedschappen die als modder gebruikt kunnen worden.

Vacature 3: CaseJunks met design-ervaring
Voor het andere 'project' zoeken we naar CaseJunks die ervaring hebben met alle aspecten van het ontwerpen van casemods, of dat nu gericht is op formfactors, ontwerpprogramma's als Sketchup, AutoCAD of Solidworks of op meer praktische zaken.

Vacature 4: Forumtijgers met specifieke kennis
Voor ons forum zijn we verder nog op zoek naar een aantal moderators. Daarvoor zoeken we mensen die niet alleen zeer regelmatig actief op het forum zijn, ook het hebben van meer dan gemiddelde kennis over een bepaald onderwerp is een vereiste. Vooral voor de subforums over elektronica, koeling en overclocking, hardware en software kunnen we nog wat expertise gebruiken.

Zie jij dingen terug in bovenstaande lijstje waarvan je denkt 'Ja, daar weet ik wel wat meer over, en die kennis wil ik met andere modders delen' ? Neem dan eens contact op met ondergetekende, en wellicht kun jij binnenkort meehelpen met het nog beter maken van CaseJunkies.

Oud 4-03-2008, 10:58   #2 (permalink)

Standaard

Graag opstellen in rijen van 10

Nee, zo massaal hoeft niet, maar ik hoop toch wel dat we een paar (?) nieuwe crewleden mogen verwelkomen, we kunnen het meer dan goed gebruiken tenslotte.

Reageren mag per mail of ook per PB, daarna gaan we gezellig op msn verder
Oud 4-03-2008, 19:24   #3 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Van welke gereedschappen moet je nog een tut hebben? Misschien kan ik je verder helpen...
Oud 4-03-2008, 19:42   #4 (permalink)

Standaard

Van heel veel gereedschappen een beknopte beschrijving Wat is het, wat kost het, hoe werkt het globaal, wat zijn alternatieven, dat idee.

Achter de schermen is er al het nodige uitgewerkt maar wat handjes erbij kan nooit kwaad
Oud 18-03-2008, 18:22   #5 (permalink)
Administrator

Standaard

Nou, ik heb gereageerd op de functie newsposter. Ben benieuwd
Oud 23-03-2008, 18:03   #6 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Ik heb voor materiaalkennis en ontwerp geregeageerd. Hopelijk wordt het wat.
Oud 24-03-2008, 11:37   #7 (permalink)

Standaard

Ik loop nog wat achter met de reacties afhandelen, maar dat heeft met wat privedingen te maken, en we zitten midden in de feestdagen

Anyway, bedankt voor de reacties so far, ik ga er weer mee aan de slag
Oud 24-04-2008, 19:16   #8 (permalink)

Standaard

Ik loop misschien de feiten nogal achterna (zeker aangezien Carpento zijn taken neerlegt), maar de laatste tijd merk ik dat het aantal nieuwsposts terug minder en minder bergint te worden... Wil hier niemand ergens op wijzen of iets dergelijks, iedereen die dat doet doet dat op vrijwillige basis. Het enige wat ik eigenlijk wil doen is (indien wiet nog mogelijk is) mij aanbieden om me daar ook mee bezig te houden... Surf zowat minstens 5 dagen op 7 een paar uur rond op een hoop sites zuiver om soortgelijke dingen, dus zou ik mij evengoed nuttig kunnen maken door de hoofdpunten met mijn mede CJ-ers te delen.

Zoals ik al zei loop ik waarschijnlijk de feiten een beetje achterna maar stel het maar voor
Oud 24-04-2008, 19:49   #9 (permalink)
Administrator

Standaard

Het ligt niet aan ons dat er geen nieuws meer komt, het moet worden gecontroleerd door een 'redacteur' voordat het online word gezet, en Carpento deed dat, nu niemand meer.
Oud 24-04-2008, 20:12   #10 (permalink)

Standaard

Wat natuurlijk een cirkeltje is: als er geen nieuws online gezet wordt heeft het ook weinig zin voor nieuwsposters om iets te schrijven
Oud 24-04-2008, 20:24   #11 (permalink)
Administrator

Standaard

Dat was ik idd vergeten te vermelden haha:P
Oud 25-04-2008, 21:03   #12 (permalink)

Standaard

zei ook dat ik niemand wilde beschuldigen van eender wat he
Oud 25-04-2008, 23:15   #13 (permalink)

unstable's schermafbeelding

Standaard

Ik heb heel lief een pm gestuurd naar carpento met een voorstel van mij erin.

Maar ik heb tot noch toe geen reactie. Ik weet het niet carpento, mischien heb jij gewoon persoonlijk iets te gen mij maar het lijkt er naar dat jij nooit mijn pms beantwoord.
Oud 25-04-2008, 23:22   #14 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unstable Bekijk bericht
Ik heb heel lief een pm gestuurd naar carpento met een voorstel van mij erin.

Maar ik heb tot noch toe geen reactie. Ik weet het niet carpento, mischien heb jij gewoon persoonlijk iets te gen mij maar het lijkt er naar dat jij nooit mijn pms beantwoord.
Carpento werkt hier niet meer.
Blackcrown is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2008, 23:35   #15 (permalink)

unstable's schermafbeelding

Standaard

oooooooooo ok

Excuses
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC te warm??? Evoluzione Cooling & OC Junkies 9 10-07-2006 23:07
pc te warm ? Addict156 Cooling & OC Junkies 15 3-05-2005 19:35
vga extreem warm? Foxie Hardware Junkies 10 13-01-2004 01:50

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.