| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Draag jij CaseJunkies een warm hart toe ? Geplaatst op: 04-03-2008 10:50 Door: Carpento Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Graag opstellen in rijen van 10 ![]() Nee, zo massaal hoeft niet, maar ik hoop toch wel dat we een paar (?) nieuwe crewleden mogen verwelkomen, we kunnen het meer dan goed gebruiken tenslotte. Reageren mag per mail of ook per PB, daarna gaan we gezellig op msn verder ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Van welke gereedschappen moet je nog een tut hebben? Misschien kan ik je verder helpen...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Van heel veel gereedschappen een beknopte beschrijving Wat is het, wat kost het, hoe werkt het globaal, wat zijn alternatieven, dat idee.Achter de schermen is er al het nodige uitgewerkt maar wat handjes erbij kan nooit kwaad ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik loop nog wat achter met de reacties afhandelen, maar dat heeft met wat privedingen te maken, en we zitten midden in de feestdagen Anyway, bedankt voor de reacties so far, ik ga er weer mee aan de slag ![]()
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ik loop misschien de feiten nogal achterna (zeker aangezien Carpento zijn taken neerlegt), maar de laatste tijd merk ik dat het aantal nieuwsposts terug minder en minder bergint te worden... Wil hier niemand ergens op wijzen of iets dergelijks, iedereen die dat doet doet dat op vrijwillige basis. Het enige wat ik eigenlijk wil doen is (indien wiet nog mogelijk is ) mij aanbieden om me daar ook mee bezig te houden... Surf zowat minstens 5 dagen op 7 een paar uur rond op een hoop sites zuiver om soortgelijke dingen, dus zou ik mij evengoed nuttig kunnen maken door de hoofdpunten met mijn mede CJ-ers te delen .Zoals ik al zei loop ik waarschijnlijk de feiten een beetje achterna maar stel het maar voor ![]() ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Het ligt niet aan ons dat er geen nieuws meer komt, het moet worden gecontroleerd door een 'redacteur' voordat het online word gezet, en Carpento deed dat, nu niemand meer.
__________________ //Thapous |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik heb heel lief een pm gestuurd naar carpento met een voorstel van mij erin. Maar ik heb tot noch toe geen reactie. Ik weet het niet carpento, mischien heb jij gewoon persoonlijk iets te gen mij maar het lijkt er naar dat jij nooit mijn pms beantwoord.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC te warm??? | Evoluzione | Cooling & OC Junkies | 9 | 10-07-2006 23:07 |
| pc te warm ? | Addict156 | Cooling & OC Junkies | 15 | 3-05-2005 19:35 |