| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| CaseJunkies zoekt versterking Auteur: Carpento - Geplaatst op: 19-06-07 / 09:43 - Type: reportage Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Om het een revolutie te noemen gaat me een beetje ver, maar er gaat in de CREW-samenstelling van CaseJunkies toch wel het nodige veranderen in de nabije toekomst. Hopelijk is dat natuurlijk in de positieve zin van het woord. Op dit moment blijkt overduidelijk dat de huidige crewbezetting wel heel erg aan de krappe kant en dat heeft zo zijn gevolgen. Om die reden zoeken we vers bloed, met name voor de functies van nieuwsposter en forummoderator. Laatstgenoemde is sinds kort weer een aparte functie. Lees het hele artikel hierboven voor een klein kijkje achter de schermen en een uitgebreide uitleg over hoe de functies in elkaar steken.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| heee snap dit topic niet helemaal hoe het werkt, er staat een slotje op en als je reageert kan je pas de reactie`s lezen en waar staat de uitleg ?? wil best wel mee helpen onderhouden van forum. edit: heb de uitleg gevonden ff overheen gelezen .
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Voor de goede orde, dyslectie hoeft geen probleem te zijn, maar dat hangt wel een beetje af van hoe de betreffende persoon er mee om springt. Dat is een kwestie van karakter denk ik. Sommige dyslecten besteden heel veel tijd aan hun schrijf- en tikwerk en daardoor merk je er niets van, anderen besteden die tijd liever aan iets anders, en dan wordt het al gauw een kwestie van onvolmaaktheden in een tekst. Het punt van Blackcrown is wel een goed punt, al wil ik ook wel verder kijken dan een tikfoutje alleen ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| ik heb het zo dat als ik een kort bericht typ net zoals dit er een berg fouten in zullen zitten, bij langere berichten of brieven gebruik ik spelingscontrolle, binnekort pas ik deze ook toe op de korte berichten, duurt ff wat langer maar dan is het wel bttr. Maar we dwaalen beetje af het gaat over nieuwe moderators enzo en niet dyslectie`s, mochten we het er toch over willen hebben kunnen we toch topic openen, net zoals chernobyl, die overigens beetje stil is opeens, ontploffing mischien .
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Om dan gelijk maar ontopic te gaan: ik heb al wat mailtjes binnen, maar ga nu toch m bedje opzoeken Diegenen die al wat gestuurd hadden: maandag ben ik weer volledig actief.Dus niet wakker gaan liggen enzo :P Voor de rest: komt u maar hoor, plekjes genoeg nog ![]()
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik hou me aanbevolen als elektronica junkies moderator, ben op het moment bezig met de afronding van het 3de jaar MBO elektrotechniek nivo 4. Ik heb al eerder deel uitgemaakt van de crew, toen voerde ik websites in voor de pricewatch. Omdat ik dit niet echt leuk vond was de motivatie al snel weg. Ik denk echter dat dit als moderator elektronica junkies niet echt snel het geval is. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik ben bezig met links en rechts gesprekjes te voeren met geinteresseerden, jij komt ook zeker aan de beurt hoor ![]() Qua indeling is het allemaal nog een beetje koffiedik kijken. Eerst maar eens op een rijtje zetten wie er allemaal geinteresseerd is en waarvoor.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies zoekt versterking | Carpento | CaseJunkies Mededelingen | 0 | 23-06-2007 22:14 |
| CaseJunkies zoekt: JOU ? | Carpento | News & Review Junkies | 16 | 25-08-2006 09:31 |