| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Auteur: Carpento - Geplaatst op: 03-01-07 / 11:21 - Type: reportage ![]() Na de succesvolle edities van 2005 en 2006 zal dit jaar de derde editie van het Nederlands Kampioenschap Casemodding gehouden worden. Plaats van handeling: Eindhoven, op The Party 5.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| @Stievius: Dan moet je maar meedoen aan TBCL, of het Belgisch Kampioenschap opzetten ![]() Wat betreft het aankomende NKCM, ik hoop dat er wat zal veranderen wat betreft de stemprocedure. Hoewel ik respect heb voor de uitslag van vorig jaar, ben ik niet echt positief over de stemprocedure van vorig jaar, waarbij men maar op 1 casemod mocht stemmen. Bij TBLC mochten bezoekers een rangorde opgeven, waarna alle punten bij elkaar werden opgeteld. Zodoende waren de verschillen veel minder groot tussen de finalisten, maar de uiteindelijke uitslag was toch wel bevredigend (lees: correct kwa kwaliteit/originaliteit). Dit kwam ook doordat er een jury was, wiens stemmen dubbel telden (een zeer klein percentage ten opzichte van het aantal publieke stemmen, maar aangezien de stemmen van het publiek erg dicht bij elkaar lagen waren deze stemmen uiteindelijk toch doorslaggevend). Just my 2 cents... Owja, het is nog onzeker met welke mod ik mee ga doen, maar ik wil me sowieso ergens mee inschijven. Om ook nog ff wat weg te geven, Gemini part 2 komt er ook nog aan. Bigger & better this time (hint: Lian Li cube) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Dit jaar ben ik van de partij. Ben nu bezig met 2 casemods, waarvan de bedoeling is dat zij beiden afgemaakt zullen worden. Echter zal ik er 1 uit moeten kiezen voor het NKCM. Worklog start volgende week. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Succes jongens! Ik weet wat voor klus de organisatie vorig jaar is geweest, dus veel sterkte en succes! Als ik tijd kan vrijmaken kom ik nog wel even langs!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Met een casemod komen ga ik vast niet redden, dan zou er wel een wonder moeten gebeuren Maar ik wil wel graag langskomen, dat was vorige keer erg leuk ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 19:21 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 19:49 |
| CPU temp hoog wat kan ik eraan doen?? | yuppie | Cooling & OC Junkies | 20 | 12-03-2004 18:35 |
| OW moeder wat is het heet, en wat doe jij eraan ? | Fleppuhstein | Area 1337 | 86 | 4-06-2003 23:37 |