| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| CaseJunkies wenst iedereen... Geplaatst op: 18-Dec- / 17:53, Door: Carpento Nu de winter eindelijk echt ingevallen lijkt te zijn, herstel: nu de temperaturen eindelijk echt het vriespunt naderen wordt ook langzaam het echte kerstgevoel wakker. De CaseJunkies crew heeft de kerstboom opgetuigd, en heeft en passant ook nog even een kaartje in elkaar gedraaid. ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| En die boom is een heel werk geweest om die lampjes goed te hangen ![]() Ik stel voor dat we dit topic gebruiken om alle goede wensen uit te spreken. Namens de crew mag ik iedereen alvast fijne feestdagen toewensen. Met alle goede bedoelingen voor 2007 wachten we nog even, daarvoor komt na de kerstdagen nog een mooie gelegenheid ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Ik wens iedereen hele mooie, vredige en zeer fijne kerstdagen toe...!!!! En die gene die moeten werken met deze dagen wens ik heel veel sterkte toe (veel mensen vergeten dat er mensen werken) ![]()
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| ik ken het volgende week zondag, maandag en dinsdag.... 8 uur beginnen en hopen dat je rond 12 uur s`avonds klaar bent...
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Prettige feestdagen en een goeie roetsj! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar om weer eens lekker aan het modden te slaan! Verlies geen vingers, of schade aan je ogen, dat is ten koste van je casemod ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 17:55 |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Events Junkies | 50 | 26-10-2004 17:38 |
| Waar gaat iedereen op vakantie?? | la_fusion | Area 1337 | 51 | 16-06-2003 19:01 |