Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > News & Review Junkies
News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-11-2006, 11:44   #1 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard Antec Nine Hundred gaming case

Antec Nine Hundred gaming case

Geplaatst op: 29-Nov- / 00:46, Door: Carpento

Voor het eerst in de geschiedenis van CaseJunkies passeert een product van Antec de revue. Lijdend voorwerp in deze review is de Nine Hundred behuizing, die nog niet zo lang op de markt is. Een ingetogen behuizing, die niettemin wat aardige features herbergt.
Oud 29-11-2006, 11:47   #2 (permalink)

Standaard

Als je een behuizing zoekt die goede koeling combineert met stilte: acuut stoppen met zoeken. Zelfs met alleen de 20 cm fan op de laagste stand, en de andere fans uitgeschakeld bleef ons testsysteem prima op temperatuur. Nou is dat geen heethoofdig systeem, maar deze behuizing is tot nu toe absolute winnaar wat betreft koelprestaties.

Leuk om te vermelden: Antec heeft in de handleiding een aparte paragraaf gewijd aan het opbergvakje. Daarin wordt afgeraden 'items die vloeistof bevatten' in het bakje te plaatsen. Daarbij moeten we volgens Antec denken aan drinken, parfums, en ook: brandende kaarsen... Wat een tegenvaller met de kerstdagen voor de deur
Oud 29-11-2006, 13:21   #3 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Had de review vanochtend snel door gelezen, was inderdaad een mooie kast! Enige nadeel is de window, die wil ik eigenlijk zelf maken :P
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2006, 14:54   #4 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik hem eigenlijk heel lelijk. :P Die bovenkant bijvoorbeeld, zie het nut niet en het staat niet in het design.

Sommige kasten van Antec vind ik daarentegen echt wel mooi, vind deze helaas toch een beetje tegenvallen.
Blackcrown is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2006, 15:00   #5 (permalink)

Standaard

Waarvan ontgaat je het nut ? Van dat bakje of van die fan ? Dat bakje vind ik ook niet echt toegevoegde waarde hebben, maar die fan definitely wel !

En mooi ? Ach, ik vind 'm prima te pruimen, en is nog eens goed te modden ook.
Oud 29-11-2006, 15:46   #6 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Uiterlijk blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Die fan zal best wel nut hebben, maar waarom ze dat nou weer helemaal in een soort van schuine top-module moeten steken vind ik nogal overbodig.

Daardoor betwijfel ik ook de graad van modbaarheid. Tuurlijk, elke case valt te modden, maar de een wat minder dan de ander. Echt hoog schat ik de modbaarheid van deze case niet echt in. Ik zie gewoon minder coole modtoepassingen in deze case, dan als ik bijvoorbeeld ff naar een CM stacker kijk.
Blackcrown is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2006, 17:00   #7 (permalink)

Standaard

Ik vind dat bakje bovenop wel handig om je usb-stick of mp3 in te leggen, die ben ik tog altijd kwijt als ik ze nodig heb.
En ik ben iemand die van stilte houd, en zo te lezen zit dat met deze case wel goed
loekkie112 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-11-2006, 17:33   #8 (permalink)

Standaard

Dat bakje is ook erg handig om je schroefjes in te leggen zodat je ze niet kwijt kan raken (ik spreek uit ervaring).
case_freak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-11-2006, 18:53   #9 (permalink)

Standaard

Ik had hiervan ook al een review op Bit-Tech.net gelezen en daar waren ze er toch minder tevreden over; inbouw-geklungel en te hoog prijskaartje. Met dat laatste ben ik het zo-ie-zo al eens gezien de foto's.
Oud 30-11-2006, 18:59   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragon
Ik had hiervan ook al een review op Bit-Tech.net gelezen en daar waren ze er toch minder tevreden over; inbouw-geklungel en te hoog prijskaartje. Met dat laatste ben ik het zo-ie-zo al eens gezien de foto's.
Ik heb me vanzelfsprekend ook ingelezen, en vond dat er daar juist teveel aandacht aan dat ene 'probleem' besteed werd. Met een magnetische schroevendraaier is het prima te doen. Wat betreft de prijs, echt goedkoop issie niet, maar ik vind dat je ook een heel aardige behuizing krijgt voor je geld. Alleen zou 'ie wel van aluminium mogen zijn, wat ik dus ook meegeef aan de firma Antec
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RaidMax Cobra Gaming case defecto News & Review Junkies 14 25-04-2004 01:07

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.