| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik heb de kast *nog* niet gezien, maar ja, dit komt vaker voor. EDIT: Net de kast gezien. Deze kast is opgebouwd als een 'BTX form factor'. Dus het moederbord zal ondersteboven gemonteerd moeten worden. Wat het voordeel is weet ik niet, maar het is wel leuk voor de verandering. Daarentegen ondersteund deze kast GEEN BTX moederborden.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
_________ Voor de handigheid even de nieuwsflash met de link hier neergezet: Sansun Galaxy case gereviewd Functioneel en mooi De Sansun Galaxy passeerde op CaseJunkies al de revue in een eigen review, maar ook de collega's op het web hebben deze behuizing aan de tand gevoeld. Waar ons exemplaar niet uitgerust was met de beloofde 250 millimeter ventilator heeft de behuizing die Techniz.co.uk testte wel zo'n fan. Verder heeft deze behuizing een fraai LCD waarop temperaturen en fansnelheden af te lezen zijn. Deze behuizing is ideaal als je ook zonder veel modwerk een stijlvolle behuizing zoekt. Linkje
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sweex galaxy case | McRoll | Elektronica Junkies | 5 | 7-03-2006 12:21 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |