| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Het leven van de gemiddelde reviewer gaat niet over rozen. Het maandelijks wisselen van CPU-koelers kan echter een stuk veraangenaamd worden door deze simpele modificatie aan je mobo-tray. Een royaal gat in de tray, onder je CPU-socker, is afdoende om niet meer telkens weer het mobo van de tray te demonteren omdat de een of andere grappige koeler-fabrikant weer eens een afwijkend systeem heeft bedacht om de koeler te bevestigen. Natuurlijk is deze mod ook handig voor andere veel-wisselaars! Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: Vr 08 september 19:10 - Bron: Virtual-Hideout
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Precies, en ik wil mn huidige modproject zo 'handig' mogelijk maken voor reviewwerk (voeding relatief makkelijk te verwisselen, fans beetje bereikbaar houden, liefst toolless bays, etc). Daar past deze kleine mod ook wel mooi in, in dat rijtje * herinnert zich een erg naar verhaal met een niet nader te noemen koeler die ook zo'n backplate had. Had ik m goed en wel op de processor zitten, moederbord teruggeschroefd, bleek de mobotray niet meer naar binnen te kunnen, moest ik overnieuw beginnen. Dat wil ik dus niet nog een keer meemaken Bonusvraag voor eeuwige roem, welke koeler heb ik het over :P
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] HDD modificatie | Patuky | Casemod Junkies | 16 | 30-04-2007 12:06 |
| [CM] Bied hier je case aan voor modificatie | Bart_Banaan | Events Junkies | 140 | 7-07-2003 18:09 |