| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Groot nieuws, dat wel, maar zijn we er blij mee ? Ik weet het nog niet. Razer is groot geworden vanaf niets. Razer levert sublieme muizen, en Microsoft erkent dat met deze stap heel duidelijk. Voor Razer is dit een uitstekende gelegenheid om groter te worden dan ze al waren, maar of het zo fantastisch is voor het imago wat ze juist opgebouwd hadden, ik betwijfel het. Weliswaar wordt van de producten uit deze samenwerking vermeld dat ze 'Razer precision' bevatten, maar de merknaam Razer heeft al met al wel het veld geruimd. Dat Microsoft op het gebied van gamersmuizen niets te bieden had was een feit. Dat Microsoft graag goede concepten inlijft is ook geen nieuws, dat hebben ze met zoveel dingen al bewezen. Maar wie had dit voorzien ? Ik niet. Microsoft richt zich niet zo uitdrukkelijk op gamers, maar heeft zijn kans schoon gezien om Razer aan zich te binden. Al met al ben ik een beetje sceptisch over deze samenwerking. Er lijkt geen sprake te zijn van een overname, maar van een samenwerking. Gelukkig maar. Ik hoop dat Razer hun eigen filosofie kan behouden, ook in de samenwerking met Microsoft, en als deze Habu muis net zo goed is als de Copperhead dan is het helemaal niet uitgesloten dat het voor Razer flink veel positieve aandacht oplevert. Jammer dat Microsoft dan met de eer gaat strijken.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Voor zover ik weet zijn Microsoft muizen niet 'PERFECTO'. Ik zag toen 2 bij NoRRoD, en na een paar keer alleen al klikken vond ik het niets... Maar wel 50 Euro vragen! Razer heb ik nog nooit gezien/gevoelt in het echt. Maar ze zien er wel beter uit als die van Microsoft.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Jij hebt vast geen Razer Copperhead, of een Logitech G5 ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Kijk, mensen denken meestal simpel over een keyboard & muis. "Effe een goedkoop dinkie gehaald bij de MediaMarkt!" Maar zo is het NIET! Een keyboard en muis moet je de hele dag met je vette klauwen aanzitten, en als je dan bv een muis hebt die nauwlijks doet wat je wilt... Tja, heb je van die goedkope troep. Ga maar eens photoshoppen, en dan lekker per pixel inkleuren... Jahaa... Zo voelt je muis van een prikkie: Schokkerig, kleine bewegingen doet 'ie moeilijk. En dan spreek ik nog niet eens over draadloos, dat kan echt TROEP wezen! En dan heb je nog de levensduur van zulk spul. Vorig jaar ging er een keyboard (Unisys) van ons kapot van meer dan 10-12 jaar oud! Deed het altijd perfect! Met een PS/2 aansluiting natuurlijk! En nooit geen keyboard buffer vol o.i.d. Maarja, totdat je kleine zusje met ranja erover gooit... Toen was 'ie dood Koop je nu kwaliteit (duur), dan ben je veel beter uit. Nou zou ik zelf zowieso geen rommel kopen, maar ook niet het beste van het beste, en dus het duurste..
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Daarom ook mijn reactie dat XGhost vast geen Copperhead of G5 had, die zijn namelijk weinig goedkoper dat deze nieuwe muis van MS en Razer. Ik heb de Copperhead gereviewd, en het is dat ie weer retour moest, heb er met plezier gebruik van gemaakt. Dat was wel weer even afkicken met m'n 'gewone' MX510... En dat is ook al geen beroerde muis ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Microsoft Surface | mr.stijntje | Hardware Junkies | 18 | 13-06-2007 11:07 |
| Irritante microsoft | Fleppuhstein | Area 1337 | 44 | 2-09-2003 19:52 |
| Microsoft Palladium | johan | Software Junkies | 1 | 5-07-2003 09:49 |
| Wat Wil Microsoft Nou Weer... | T-Mug | Area 1337 | 11 | 12-02-2003 15:34 |