| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Auteur: Carpento - Geplaatst op: Zo 23 juli 11:35 - Bron: Mods4you.de Op Mods4you.de vinden we een korte review over de Coolink Mainboard Silencer, een passief koelblokje voor op de northbridge van je moederbord. Temperatuurmetingen komt de reviewer niet aan toe, omdat dit technisch niet haalbaar is, maar het blokje blijkt in ieder geval prima te monteren te zijn, en bovendien ziet een blauw stekelvarken op je moederbord er ook nog eens leuk uit.
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ja, dat lijkt inderdaad wel erg veel op elkaar, ik dacht er ook al aan toen ik die link vond en het stukje erbij schreef. Aan de andere kant, zo heel veel mogelijkheden heb je ook niet om een northbridge koelblokje te maken, maar wat originaliteit had Coolink wel gesierd. PS: Op dit moment ben ik bezig het Zalman NBF47 blokje te testen, en daar is nog geen Coolink rip-off van ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NF] Ultra X3 PSU met 2000 Watt vermogen bekeken | Carpento | News & Review Junkies | 10 | 13-01-2007 00:56 |
| Welke Bios Back-up accu voor mijn mainboard ? | 1N54N3 | Elektronica Junkies | 5 | 2-08-2003 22:49 |