| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Auteur: case_freak - Geplaatst op: Vr 14 juli 12:12 - Bron: Bit-Tech.net Voor de goede oude old-school tijd!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wow wat een mod, leuk retro-thema en perfect uitgevoerd! Toen ik de NF las dacht ik "goh, ff worklogje lezen" maar toen ik die foto's zag had ik al snel door dat dit niet zomaar een mod is.. Deze modder heeft absoluut skills en oog voor detail. Voor wie de worklog nog niet heeft doorgelezen: ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Weer zo'n mega strakke mod op Bit-tech.net, elke caseview daar is altijd het neusje van de zalm. Vooral die belichting vind ik ontzettend mooi. Btw: ..oude old-school.. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Silent Mod :) [casemod nr. 8] | ReseTTim | Casemod Junkies | 7 | 24-03-2005 18:57 |
| Scythe Silent Box | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 25-12-2004 23:47 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 17:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 19:42 |