| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Zeg, hoe groot is die Lian Li PC-343B eigenlijk t.o.v. de Yeong Yang YY221 ? Want die vond ik een beetje klein. De Li ziét er wel zo kollosaal uit, maar is het daadwerkelijk ook zo ? Anyways, Ik heb al een leuk modprojectje in gedachten voor dat ding ..Verder vind ik de prijs wel meevallen. Mijn huidige kast, de Lian Li v2000B, kostte ook 280 eurie.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb het ding nog niet kunnen bewonderen, maar aangezien er 9 x 5,25" boven elkaar zit, zal ie qua hoogte vergelijkbaar zijn met een Lian-Li PC60. En qua breedte waarschijnlijk 2x zo veel :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Het is toch wel heel erg aan het jeuken.. ik heb het geld (Gemini is verkocht), maar ik ben sterk aan het twijfelen. Eigenlijk koop ik liever een laptop en wacht ik nog een half jaartje. Maarja die case blijft wel erg vet ![]() Het lijkt er op dat mn geld nog even op de bank blijft staan tot na CeBIT, dan zie ik wel hoe het verder gaat wat betreft sponsors (koop liever niet helemaal zelf een compleet nieuw systeem ) en dan hak ik de knoop door. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| De Cube ziet er in levende lijve ook heel mooi uit (toevallig van de week eentje gezien) maar is wel erg groot. Persoonlijk vind ik de nieuwe A10 en B10 ook heel erg mooi. Tsja, LL maakt eigenlijk alleen maar klasse behuizingen. [offtopic] Korad, ik heb nog wel een laptop voor je te koop..... [/offtopic]
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian Li PC-800 HTPC Case | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 8 | 28-04-2005 00:14 |
| Nieuwe Lian-Li case | eXistenZ | News & Review Junkies | 21 | 1-04-2005 18:48 |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 11:56 |