| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
|
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
|
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Aangezien Vista nog wel even op zich laat wachten ; voorlopig Q1 van 2007, zal het meerendeel van de computers toch wel aan de minimum eisen gaan voldoen. In ieder geval recente OEM machines. Maar goed, het is natuurlijk ook een beetje marketing. Een hoop mensen zullen toch gaan upgraden wanneer een stukje software tegen hun zegt dat ze dat moeten doen van Ome Bill Geen Anti-MS bash..... ben zelf al enkele jaren Beta tester.... ![]() Even mijn "scores" : Laptop meneer 1N54N3 : Draait al met Vista Laptop mevrouw 1N54N3 : Vista Ready Laptop huiskamer (Apple) : Bootcamp ![]() Desktop meneer 1N54N3 : Draait al met Vista Desktop mevrouw 1N54N3 : Vista Ready Server : LINUX
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| "Congratulations! Your PC can run the core experiences of Windows Vista." en "Based on your selections, Windows Vista Business appears to be the edition that is right for you."
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik heb ook de test-tool even gedraait, ik heb alleen niet genoeg diskspace (5,4 vrij van de 1150gb ). Volgens de advisor heb ik Vista Bussines edition nodig. Zoiezo sta ik atm een beetje sceptisch tegenover een compleet nieuw OS, er zijn slecht een paar dingetjes die mij irriteren aan XP (en die ook niet te veranderen zijn) en om nou meteen weer een paar honderd euro neer te leggen voor een retail license, ik weet het niet.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Zelf draai ik al enige tijd de alpha's en beta's van Windows Vista op mijn laptop en desktop. Het enige nadeel hiervan is dat er geen upgrade mogelijkheid in zit en dat bij elke nieuwe alpha of beta de boel weer geformatteerd wordt en opnieuw geinstalleerd. Overigens nooit echt problemen gehad met de test versies, ook niet in alpha fase. MileStone1 Longhorn rules ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
Niet illegaals aan...
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows VIsta en ATI | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 15-11-2007 00:49 |
| Windows Vista Sidebar Metertje | PsychoBram | Software Junkies | 13 | 7-10-2007 13:10 |
| Mappen aanmaken in Windows Vista | Buffalo | Software Junkies | 8 | 16-09-2007 10:29 |
| Windows Vista en ervaringen | smokerpolo | Software Junkies | 74 | 24-08-2007 09:40 |
| Windows Vista Beta | Djeet'n | Software Junkies | 38 | 29-10-2006 22:24 |