| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Als de fabrikanten een beetje meewerkten en UV... reactive flatcables maakte was het allemaal nog cooler! Nette tutorial, lekker simpel maar wel leuk. Is er trouwens niet een gevaar dat je het contact in de kabel kapot maakt? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat valt wel mee denk ik, die kabels zijn redelijk flexibel, en wat buigen kan niet zo veel kwaad, hooguit als je herhaaldelijk op dezelfde plek een heel strakke vouw maakt dat het kan, maar het lijkt me van niet hoor...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Ik heb dat vouwen van de kabels wel eens ooit gedaan en het resultaat is echt zo mooi als het op die foto's lijkt. Nadeel is wel dat je het ook meteen goed moet doen, maak je een fout dan blijf je die verkeerde vouw zien. Misschien dat iemand weet hoe je zo'n vouw er ook weer helemaal uit kunt krijgen. Ik vind dat de rest van de kabel dan ook perfekt glad moet zijn, maar ja ik ben dan ook wel een enorme mierenneuker. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik gebruik sinds kort ook weeer platte kabels omdat je die idd beter kunt wegwerken.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 mei 2006
| ik heb die tutorial ook gelezen mooi gemaakt, alleen het is heel slecht.. even korte uitleg : de nieuwe ide kabels hebben 2x zoveel draaden als de oude kabels dat is gedaan om storing te voorkomen omdat ze een bepaalde straling geven.. het is dus telkens een draad en dan een loze draad zodat als hij storing wil geven wat vaker gebuurt bij hoge snelheden dan stoort hij op de kabel waar niks op zit. en als je kabels tegen elkaar gaat vouwen kunnen soms die bitjes wel gaan storen op die kabel die er onder zit waar door er bijv brandfouten in je cd kunnen komen etc.. de kans is klein maar hij er is altijd voor de rest ziet het er wel veel beter uit en een goedkope nette afwerking. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
Ik wil dit namelijk ook gaan doen zoals in die tutorial maar weet nu dus niet of het wel zo verstandig is... | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
En dit: ![]() Is dat gewoon een kwestie van de IDE kabel erin proppen of hoe gaat wat in z'n werk? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| kabel wegwerken | pittbull | Casemod Junkies | 3 | 23-03-2006 21:46 |
| Kabels Wegwerken | Hardcorejunkie | Casemod Junkies | 4 | 16-02-2006 17:49 |
| Wegwerken van kabels in mn pc | Elektronica Junkies | 9 | 9-11-2004 21:11 | |
| kabels wegwerken.. mooi manier :) | ReseTTim | Casemod Junkies | 9 | 20-03-2004 00:33 |