| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Fear my fruitkistjes Ideale workmates zijn dat, zeker om even wat te zagen ofzo.Mochten er nog dingen opduiken op het forum wat betreft plexi-bewerking dan kunnen die altijd in overleg nog toegevoegd worden, en hopelijk gaat deze tutorial zijn nut lekker bewijzen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2006
| Leuk gedaan, Alleen er word altijd 1 gruwlijke fout gemaakt . Plexiglas of plexie is geen materiaal. Dit is een merk. Het materiaal wat jullie bedoelen heet acrylaat in het kort. Of pmma (Poly methyl methacrylate) Ik weet dit omdat ik in een acrylaat groothandel stage heb gelopen en er veel mee gewerkt heb. Maar bijna iedereen noemt het plexi (dit zal dan wel uit de volksmond komen.) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Ik denk toch maar dat ik plexi laat staan, dan snapt iedereen het in één keer Maar toch bedankt voor de aanvulling.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Plexiglas is inderdaad een merknaam, maar toch betrap ik mezelf er ook vaak genoeg op deze met de materiaalnaam te mixen. Achja, zolang we elkaar maar begrijpen "Dremelen", ook zo'n mooie ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Mooie tut.! al moet ik toegeven dat ik hem niet helemaal gelezen heb. Kijk alleen heel erg uit met het verwarmen van plexi. Als het namelijk verwarmt is komt er spanning 'in' het plexi te zitten waardoor de kans veel groter is dat er barsten komen als je het gaat lijmen. Dat probleem hebben we al in meerdere mods gezien :-( (resettim z'n flightcase, Resetter z'n plexicus) Maar iedereen die nog niet alles van plexi wist komt met deze tut iig weer een heel stuk verder ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Ik snap niet hoe jullie dat zo goed gegraveerd krijgen Ik heb al veel geprobeert met een diamantstiftje en de ene lijn is wat duidelijker dan de andere ook zijn mijn lijnen nooit recht. Moet ik hiervoor een ander stiftje gebruiken ofzo of is er een bepaalde techniek :P ? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] HDD modificatie | Patuky | Casemod Junkies | 16 | 30-04-2007 12:06 |
| vraag bij tutorial : spiegelmod tutorial | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 9 | 11-04-2007 14:42 |