| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| OCZ Cryo-Z Phase Change koeler Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 12-01-06 / 19:28 - Type: reportage - Bron: www.computerbase.de ![]() Betaalbare vrieskist!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Hebbe hebbe hebbe! Leuke oplossing, die ook nog eens de helft van een Prometia kost. Ik ben heel benieuwd naar de reviews en nog meer benieuwd hoe die onder een Lian Li staat!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik kan niet eens met waterkoeling overweg, laat staan dit monster, maar de prijs is geil ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Eerlijk gezegd vind ik het ding spuuglelijk :P Maar een handige modder bouwt er waarschijnlijk zonder veel moeite een Lain-Li kitje van de concurrent omheen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Voor die prijs wil ik het nog wel overwegen. Het geld heb ik wel maar heb nu ff geen pc waarop het nut heeft om zo'n ding te bouwen. Maar ik houd hem zeker in gedachte voor m'n nieuwe pc. (en als ik nou ook nog ff heel fijn de Ac-Ryan contest win haal ik er zeker weten 1) Hij is idd best lelijk maar alsnog zou ik er geen lian-li kit omheen bouwen. Probeer je een beetje te verstoppen dat je een cheapskate bent. Daarnaast heb ik geen lian-li dus zou ik er eerder een eigen behuizing omheen bouwen. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Ik vind hem zo al best mooi, en volgens mij ziet hij er zonder lian li behuizing er al mooi uit onder een lian li. En wat een geweldig prijsje! Helaas heb ik een zwarte pre-mod kast, dus ik koop em niet .
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Citaat:
![]()
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Wat kleine nieuwe feitjes : + Unit wordt in zijn uiteindelijke vorm getoont op de komende CEBIT + Eind maart komt hij op de markt + Uiteindelijke prijs zal aanzienlijk hoger ligger. 400 euro is dichter in de buurt. + Koelprestaties zijn goed maar niet op het niveau van een Lightspeed of een Mach II GT + Ook aan het uiterlijk zal nog het één en ander veranderen
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Eigenlijk baal ik er best wel van dat OCZ met zo'n ding komt... en met mij waarschijnlijk ook de andere eigenaren van een Prometeia Mach2 of Vapochill. Omdat die prijs zo laag is zullen er namelijk veel meer mensen komen die een phasechange koeler aanschaffen, waardoor het niet meer zo bijzonder is.. en dat was nou net de reden om phasechange aan te schaffen, bijna niemand heeft zo'n ding. Daarnaast voel ik me best wel genaaid want een Mach2 kost zeker 600 tot 700 euro (hoewel ik hem voor 300 heb via een sponsor), en doordat OCZ die prijs zo laag maakt daalt ook de waarde van mijn Mach2. De enige manier om het nog een beetje goed te maken is als de resultaten van de Cryo-Z achter blijven bij de Mach2. Stiekem hoop ik trouwens ook dat veel mensen die zo'n ding kopen zonder echt verstand te hebben van phasechange hun hardware ermee slopen. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| 300$ .. Da's eh , 270 eurie ofzo ? Chill .. die ga ik halen ![]() (nu nog een manier vinden om hem in m'n cube te bouwen ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Een goed voorbeeld is de volgende. Mijn vader had pas op zijn 40e een echte luxe lease-auto van het bedrijf. Een Citroen Xantia om precies te zijn. de voorgeschiedenis tot het verkrijgen van een dergelijke leasebak kan ie in geuren en kleuren vertellen. Begonnen met een golfje diesel, ga zo maar door. Wat nu, ik op mijn 22e levensjaar, koop zomaar een identieke auto. Uiteraard ging dit gepaard met enige jaloezie van mijn vaders kant Tijden veranderen, waarden ook. Zo ook voor een product als deze.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Als hij ook op de markt komt met compabaliteit ofzo, voor socket A met klemmetjes ga ik het mischien overwegen om hem te kopen. Weet iemand hier ook of een AMD Sempron 2800+ socket A ook een cold bug heeft? ![]()
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| is dat ding nou al eens gesignaleerd in een NL shop ??
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Phase 2 Casemodding | brinkdinges | Casemod Project Logs | 58 | 19-10-2008 17:46 |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 14:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 12:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 18:22 |