| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik was al langer op zoek naar een alphabetisch toetsenbord en was zelfs begonnen er zelf een te maken toen ik er geen kon vinden op het net. Daar is tot op heden natuurlijk niets van gekomen door de erg ongunstige result/effort-verhouding, zoals ik het wil noemen. Hoe dan ook vind ik de huidige toetsen indeling, naar mate ik er langer naar kijk, steeds prehistorischer worden. In dat opzicht juich ik het idee achter deze 'New Standard Keyboards' enorm toe, de uitwerking ervan daarentegen.... .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik kijk nooit naar mijn toetsenbord Daarom hou ik liever de huidige indeling, anders ga ik alleen maar onleesbare onzin tikken :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
En om het nou the new STANDARD keyboard te gaan zitten noemen ![]()
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Wheheh dit is egt of een kinderkeyboard, of een mislukte product LOL. Ik zou dit zelfs een kind niet gunnen, die moeten namelijk qwerty leren en niet abcd LOL. Dit is een mislukte product ik denk dat het alleenmaar door omas en opas wordt gekocht. LOL. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| De doelgroep van dit product met tell-sell-allures moge duidelijk zijn, in ieder geval geen fervente pc-gebruikers. Waarom ik graag een (fatsoenlijk) alphabetisch toetsenbord zou willen hebben? Niet alleen voor de originaliteit maar meer uit principe. In de snelst ontwikkelende industrie van de wereld zitten we nog op knopjes te drukken die gerangschikt zijn naar 18de eeuwse typemachines. In de loop der tijd zijn er natuurlijk veel knopjes omheen geplakt en andere invoerapparaten bijgekomen, maar de basis indeling is nauwelijks tot niet veranderd. Een alphabetische of beter nog Dvorak's indeling is naar mijn mening stukken logischer. Er zijn nog meer dingen die ik graag anders aan toetsenborden en pc's in het algemeen had gezien, maar dan gaat het een beetje te ver offtopic. Wat ik niet wil zeggen is dat de qwerty-standaard moet veranderen, want het is ieders eigen keus waar ie zijn typekunsten op bot viert. Echter om innoverend te zijn zul je vaak wel de huidige standaarden omver moeten werpen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik lees dit nu pas en ik geloof er geen biet van. Die pagina zit net zo krakkemikkig in elkaar als het toetsenbord zelf (paginatitel, mailadres, afbeeldingen geresized in html, home-made foto's). Heb verder nog niet gesnuffeld naar domeininformatie ofzo maar dit moet welhaast een slechte grap zijn...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Sowieso is een abcd toetsenbord een slecht plan.. Qwerty is des tijds niet voor jan doedel uitgevonden (wiki) En dat dit type prehistorisch zou zijn is hetzelfde als het wiel prehystorisch vinden, het is en blijft rond! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Nee hoor! ![]() Ik vind het toestenboard er idd nogal amateuristisch uit zien en volgens mij werkt het nog irri ook. Mss dat het handig is voor mensen die met 1 vinger typen maar aan die groep hoef je niet te denken want dat zijn meestal oudjes die na een tijdje toch wel snel op een qwerty kunnen typen. Die toetsen moet je gewoon leren kennen. Waarom ze dan zo'n raar ABC toetsenboard hebben bedacht is me wel een beetje een raadsel. (of ik lees de site ff door maar vond het niet boeiend genoeg ) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| keyboard mod | realiks | Casemod Junkies | 10 | 16-07-2007 09:00 |
| usb keyboard? :S | lucifer | Hardware Junkies | 7 | 23-03-2007 08:39 |
| keyboard | VanLooc | Hardware Junkies | 15 | 31-10-2005 21:33 |
| Keyboard mod | Ian | Casemod Junkies | 2 | 27-12-2004 21:10 |
| keyboard | GBCHEATER | Hardware Junkies | 16 | 22-12-2003 21:48 |