| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb alleen van Brinkdinges nog geen adres mogen ontvangen. De rest, bedankt voor de spoedige respons! Over toekomstige compo's moeten we het nog hebben, maar met een beetje meer animo denk ik dat dit geen probleem zal vormen en dat wij dit wel vaker gaan organiseren Wat dachten jullie van een NKCM'06? ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #93 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Zodra ie terug is zal ie denk wel pm'en ![]() NKCM'06. Zou er graag aan mee willen doen maar ik ben bang dat ik dat gewoon niet haal ivm met tijd. Als het NKCM na de zomervakantie was deed ik zeker wel mee! Is er al een datum bekend? | |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #97 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]() Ik ga er ook al van uit dat ik mijn kast absoluut niet af krijg voor het NK, jammer genoeg.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 december 2005
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #99 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #100 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| nkcm, pff daar zal ik absoluut niet bij kunnen zijn. Niet dat ik kans maak om e winnen ofzo. maar k moet nog met mijn mod beginnen. Curced Centurion ![]()
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #102 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 december 2005
| Citaat:
Ik volg vaak Peter's casemod, je kunt me soms ook vinden op tweakers en bij ia.net. Maar ik zit meer op een ander forum, van mijn hobby ![]() | |
| | |